Ny trailer på Demon's Souls

Robot
Flakmonkey
Ny trailer på Demon's Souls

Det här ser jag verkligen fram emot... har bara hört gott om det och när folk säger att det är bland det svåraste de spelat i genren så måste man ju bara ta sig an det Låter riktigt kul att kunna hoppa in i andra spelares singleplayer också, båda för att hjälpa och förstöra ^^

http://www.eurogamer.net/articles/demons-souls-review <--- 9/10 av Eurogamer för en japanimport är ju inte så dåligt heller...

Medlem

wow, såg faktiskt rätt imponerande ut, har inte hört talas om det här spelet föränn.. nu, blir kanske ett köp

Medlem

instant buy! SYnd att Atlus som är utgivare inte satsar på EU och USA då många inte importerar. Men jag kommer nog skaffa deluxe utgåvan! hoppas det finns ställen som säljer den och som man kan importera från.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Man tröttnar tyvärr väldigt fort, finns tyvärr inte mycket utrymme att ändra på sin karaktär och man måste välja cookiecutter builds för att ens ha en chans senare. Hände mer på diskussions forum och FAQs än vad jag spelade spelet, tackvare hur oklart allt är.

Sålde det nyligen och fick 1150kr för det på tradera ;p rekommenderar att importera det bara från ebay då det är mycket billigare än vad det någonsin kommer vara att få tag på det här. Betalade 510 kr med frakt o allt.

"Låter riktigt kul att kunna hoppa in i andra spelares singleplayer också, båda för att hjälpa och förstöra ^^"

Mja, inte riktigt sant då man bara kan dra ur sladden så slipper man detta. Men när man dör så hamnar man i "soulmode" eller va fan det hette, som gör att ens livmätare aldrig går upp över 50%. För att få bort denna måste man antingen hitta ett rare item, döda en boss eller döda en annan spelare, vilket bidrar till att folk försöker tränga sig in i ditt spel. Men tyvärr spelar man då som en demon, och inte som sin egen karaktär.

Inaktiv

har sett gameplayen på detta spel, grymt enformigt, tror inte det slår igenom på något sätt...

Medlem

Verkar sjukt grymt spel. Beställt mitt från ebay importering från Hk, borde komma nu i veckan.

Vad jag vet så har spelet slagit stort i asien och även ökade försäljingen av ps3 konsoller.

Contance ett tipps kolla wiki kanske

Från wiki

The game sold 39,966[14][15] copies first week in Japan, and also reportedly boosted PS3 sales[16] in the region.

Eurogamer scored the game 9/10 and that places it between RPGFan's 84%[19] and PixelVerdict's 5/5 "Flawless Victory"[20]

Verkar ett riktigt toppen spel.

Medlem

"Release: Nedlagt"

?

Medlem

Ja, filmen var rätt häftig.

Spelet är nog inget för mig.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Vill ha


signatur

Rawr

Medlem

Verkar nice, måste läsa på lite mer om detta.

Medlem

Har fått min kopia nu, blir att hämta ut det efter jobbet idag och köra hela natten. Sjyst afär på ebay jag köpte ifrån.

1
Skriv svar