Cliff Bleszinski besvarar den stora frågan

Robot
Cliff Bleszinski besvarar den stora frågan
Medlem
Cliff Bleszinski besvarar den stora frågan

Heh. Intressant. ^^

Medlem

Hög testosteronnivå = tidigt/mycket håravfall.

Medlem

Jag som trodde att det var testosteronet...


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Wow..det verkar vara nyhetstorka på FZ i och med att man börjar skriva saker som alla redan vet om.. Lite Aftonbladet över det hela.

Medlem

Det är inte bara spelhjältar som är renrakade.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Wow..det verkar vara nyhetstorka på FZ i och med att man börjar skriva saker som alla redan vet om.. Lite Aftonbladet över det hela.

Håll dig till Aftonbladet då.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av kebbe:

Wow..det verkar vara nyhetstorka på FZ i och med att man börjar skriva saker som alla redan vet om.. Lite Aftonbladet över det hela.

Jag visste det inte, tack för nyheten FZ!

Medlem

Det är sådant här jag vill ha mer av! Kuriosa.
När vi ändå är igång med aftonbladet referenserna så tycker jag att FZ.se borde skaffa sin egen Erik Niva eller Simon Bank inom spel för att ge oss som tycker att bakgrunden bakom spelen och alla människoöden kopplade till dessa är väldigt givande!
Så mer fördjupande journalistik, tack. Även om det går emot FZ:s mer lättuggade nyhetsflöde så hade en bloggmaestro likt Niva/Bank förgyllt denna ädla sida ytterligare.

Inaktiv

Tack för svaret

Medlem

men fan kolla in bionic? fett fina rasta flätor


signatur

I have spoken..

Medlem

/me är flintis


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv

Det är ju mer praktiskt att vara rakad i strid!

Inaktiv
Medlem

Jag trodde det var för att dom är, du vet, soldater.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Att det är svårt att göra hår är BS. Självklart så kostar det mer att göra hår av den enkla anledningen att det tar mer tid men det går om man vill.

Raiden i MGS2 har ju långt hår som rör sig naturligt efter hur han går.

Medlem

Roligt med sådan här kuriosa. Mer sådant.

Medlem

Hoppas att vi snart får se Space Marine med Afron


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

nejnej, han har ju helt missuppfattat Awesome-ekvationen!

så här ska de vara!: Rakad+ pose(helst pekandes)+ C= Awesome upphöjt till 2! där C kan vara lite allt möjligt ex fett vapen eller skriker.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

sen blir det mesta mycket lättare om man inte har något hår som är i vägen


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem
Skrivet av Thumba:

nejnej, han har ju helt missuppfattat Awesome-ekvationen!

så här ska de vara!: Rakad+ pose(helst pekandes)+ C= Awesome upphöjt till 2! där C kan vara lite allt möjligt ex fett vapen eller skriker.

Thumba has got it right säger jag.

Medlem
Skrivet av MacNille:

Hoppas att vi snart får se Space Marine med Afron

Haha längtar redan:D


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Inaktiv

Är man seriös med sin träning så rakar man väl skallen

Medlem
Skrivet av kebbe:

Wow..det verkar vara nyhetstorka på FZ i och med att man börjar skriva saker som alla redan vet om.. Lite Aftonbladet över det hela.

Det är ju en nyhet eftersom det är saxat från en intervju, nu är det bekrätfat och inte bara antaganden av internet superheroes.

Själv så hade jag inte riktigt reflekterat över denna fråga men sen så började de senaste titlarna jag lirat dra igenom min inre biograf. Så det var givande.

Aftonbladet skulle man likväl kunna argumentera för samma sak om och således så vill jag påminna om att FZ är gratis, ofta bra kvalité, säger vad DE tycker, jag gillar språkbruket med mer. Så om din fintarm stryper dig så kanske du borde akta dig för denna aftonblaska.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

BME
Medlem

Alltså, UE3 motorn och grafiken i Gears har jag hållit upp som gott exempel mot många japanska spel och lata japanska utvecklare, men god, Japanerna animerar hår iaf, visst, det clippar lite å så oftas men de försöker åtminstone. Jämför de Femsheps i Mass Effect's hårstilar med dem i ex Dead or Alive.


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Inaktiv
Skrivet av MacNille:

Hoppas att vi snart får se Space Marine med Afron

Hahaha. The Joke of The Day? Or what

Medlem
Skrivet av KillenMedStil:
Skrivet av MacNille:

Hoppas att vi snart får se Space Marine med Afron

Hahaha. The Joke of The Day? Or what

Nej, Jag är allvarlig


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv

Jobbigt med långt hår i fält.


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Wow..det verkar vara nyhetstorka på FZ i och med att man börjar skriva saker som alla redan vet om.. Lite Aftonbladet över det hela.

Jag hade inte en susning om denna "nyhet", men du verkar vilja förlänga din ePenis genom att påtala att du redan visste om detta. Så, puss på dig.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

igentligen vem fan bryr sig om de har hår eller inte!

12
Skriv svar