Se början av Brütal Legend

Robot
Medlem
Se början av Brütal Legend

SO MUCH BLOOD!

Medlem

Humorn verkar bra i alla fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Att bara det är Jack Blacks röst gör ett gigantiskt plus för min del!

Medlem

Styrningen verkade ju vara lite sådär XD Men verkar vara ett ganska kul spel och humorn var skoj!

Medlem

Gillade det mesta av vad jag såg. Hade gärna sett lite av det öppnare i spelet, för att kunna döma om är på rätt spår. Hellre polerad linjärt än förvirrad öppet. Men jag står fast vid att vara sugen på spelet.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

Gillade det mesta av vad jag såg. Hade gärna sett lite av det öppnare i spelet, för att kunna döma om är på rätt spår. Hellre polerad linjärt än förvirrad öppet. Men jag står fast vid att vara sugen på spelet.

Jag vet inte om du tittade på allt men enligt Tom Schafer så är det bara introt som är linjärt.
Det skulle bli öppnare senare i spelet

Inaktiv

Ja, det verkar som man kan åka omkring och göra uppdrag på olika ställen efter man kört igenom intron. Han säger att efter man kört det så kommer man ut på kontinenten med en 64 km2 värld att utforska.

Medlem
Medlem

Det här kommer ju ROCKA!

Inaktiv

Givet köp! Hårdrock och "RPG"...vilken kombo.


signatur

War never changes.

Medlem

Brukar inte vara min typ av spel helt men stilen var det inget fel på.. det är ju såhär Full Throttle had sett ut i actionformat, med extra metal och två extra hjul..

Medlem

Brutalt! verkar som ett riktigt kul spel. blod och humor med Jack Black. Måste nog skaffa det här sen


signatur

Rawr

Inaktiv

De har kvar lite polering att göra dock, speciellt fysiken när de körde på Druider och annat på banan såg stel ut. Man ser hur en del flyttas med bilen och skjuts åt sidan utan att de rör sig.

Men de har ett antal månader kvar till release och man vet inte hur gammal build de visade i demot heller.

Medlem
Medlem

Fan vad gött soundtrack! Black Sabbath ftw!

Medlem

Myyys, vill ha!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Verkar riktigt kul. Inte bara humor och nice musik, men också bra gameplay verkar det som. Kan knappt vänta tills jag får tag i en kopia av spelet.

Medlem

"DECAPITATIOOOON!"

Medlem

Nu blev intresserad av detta spel. Ser kul och originellt ut! Ska ha!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Kommer till pc?


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

ser trevligt ut, kommer bli ett köp

Inaktiv
Skrivet av SoniC:

Kommer till pc?

Nej.

Medlem

Såg helt fantastiskt ut. Skön grafik, Jacks röst, humorn i dialogerna och Tim Shafer som drar i spakarna under produktionen. Givet köp!

/ LordDaimos

Medlem

Älskade Psychonauts och detta bara rockar fett. nästan så att man köper en ps3 bara för detta


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem
Citat:

I shall now teach you a French kissing.

Haha Får mig att bli ännu mer ledsen nu att det inte kommer till PC.

Medlem

Det här såg tamigfan ballt ut. Jag ogillar hårdrock och metal grindande men det här verkade vara röj rätt igenom.

Fan, Tim Schaeffer e grym. Psychonauts är bland det bästa i spelväg som någonsin släppts.

Medlem

Vad fan är grejen med Jack Black egentligen... Tror inte att jag någonsin skrattat åt någon av hans filmer. Han är bara en douche.

Inaktiv
Skrivet av Urban_krull:

Älskade Psychonauts och detta bara rockar fett. nästan så att man köper en ps3 bara för detta

Går ju minst lika bra , om inte bättre med en Xbox 360. :heart:


signatur

War never changes.

Medlem

Haha bra kombination med humor och METAL:heart:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

12
Skriv svar