Fjärde Resident Evil-film på gång

Robot
Fjärde Resident Evil-film på gång
Inaktiv
Fjärde Resident Evil-film på gång

Yes! Fy vad efterlängtat! Jag tänkte på detta förra veckan och nu slog det in. Väntar desperat på filmen!

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=kSAv4lk_hJs

Milla Jovovich är en rätt skön typ, "number fouuur winkely wink wink"
Jag längtar!


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem

Usch inte fler av dessa skräpfilmer tack... Tycker de har skämt ut RE namnet tillräckligt

Medlem

Kul att dessa filmer har varit vansinnigt värdelösa sedan del 1, man kan ju alltid hoppas att Milla inser detta snart och våldsmördar filmteamet, bort med skiten!


signatur
Inaktiv

Tja, zombie slaktande B-film är ju inte hela världen. Tyckte dom första 3 var kul att titta på, även fast man kunde få eventuellt magsår av 2an. 1 & 3an var helt okej.


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av showerguy:

Yes! Fy vad efterlängtat! Jag tänkte på detta förra veckan och nu slog det in. Väntar desperat på filmen!

ja ettan var spännande tvåan var också spännande men inte lika spännande dock mer action fylld och trean var fylld med överraskningar och gav både svar på många frågor och lämnade
en bra öppning för en uppföljare:)


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Då var ju den animerade Resident evil filmen bättre.


signatur
Medlem

Apocalypse började bra, när man fick se viruset sprida sig genom staden... Men det är i stort sett de enda 15 min i hela serien som är bra tyvärr...


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

jag är ett stort fan av spelen också bara lite irriterad av att ni inte kan erkäna att filmerna är helt okej dessutom var det inte mer zombie slaktande eller mindre zombie slaktande än spelen
man kan dock få ett intryck av det då det inte är några pussel sekvenser i filmen men ärligt talat hur kul skulle det vara och se
om milla ma****c (dålig på ryska efternamn=)) hoppade på tryck plattor och styrde runt laserstrålar med speglar och skuvde runt
kuber och platter etc etc visst de har kanske inte gripande roller men det är inte meningen heller.wesker out.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Då var ju den animerade Resident evil filmen bättre.

någon aning var man kan få tag på den
vill se den


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

2an gav ett fruktansvärt magsår ja...
Ettan va skön, trean va okej...
Och vad jag hört så ska Jensen Ackles spela Leon?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av flamgorilla:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Då var ju den animerade Resident evil filmen bättre.

någon aning var man kan få tag på den
vill se den

Undvik den som pesten. Det kan vara den värsta filmen jag sett, alla kategorier. De "vanliga" Resident Evil-filmerna må vara förhållandevis dåliga, men den animerade filmen äer så horribel att jag skäms.
Å andra sidan klarade jag inte att se andra halvan, så den kanske blev bättre. Who knows.

Medlem

jag tycker ettan var den bättre av dom 3 filmerna. där hade dom fått till stämningen tycker jag. att vara under jorden i ett begränsat område med zombies :P.
den är lite mer åt skräckfilms hållet tycker jag medans 2 och 3 är tråkig action

Medlem
Skrivet av Pooslice:

Och vad jag hört så ska Jensen Ackles spela Leon?

Gör han det så blir det garanterat ett biobesök för mig, han är grymt bra i supernatural!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

ptr
Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av flamgorilla:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Då var ju den animerade Resident evil filmen bättre.

någon aning var man kan få tag på den
vill se den

Undvik den som pesten. Det kan vara den värsta filmen jag sett, alla kategorier. De "vanliga" Resident Evil-filmerna må vara förhållandevis dåliga, men den animerade filmen äer så horribel att jag skäms.
Å andra sidan klarade jag inte att se andra halvan, så den kanske blev bättre. Who knows.

den blev inte bättre! totalt värdelös hela filmen igenom. Ångrar hårt att jag sabbade min kväll när jag såg den filmen

Medlem

Filmerna är ett enda stort fiasko. RE: Degeneration var väl ok men ingen höjdare.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag gillar sådana här filmer så jag hoppas att fjärde filmen blir riktigt najs den med. Min favorit av dessa är 2:an den känns bra och har en story som håller. :>

Medlem

(whine on)

DET HÄR ÄR INTE RESIDENT EVIL skulle mer kalla det för WE MADE A TERRIBLE MOVIE AND NAMED IT RESIDENT EVIL AND BORROWED SOME MONSTERS FROM THE GAME

sorry för capslock jag vill bara påpeka detta
jag kommer nog se filmen men jag vet hur irriterad jag kommer bli på att dem tagit ett av det bästa jag vet och gjort om den till någon hemsk film serie som absolut inte har något med spelet att göra

(whine off)

Medlem

Najs! Tycker dom här filmerna är klockrena och har alla på bluray så här långt. En fjärde hade verkligen inte suttit fel, särskillt med tanke på hur den tredje slutate Visst är det inga mästerverk direkt, så om det är det man väntar sig av dom så är det väl klart att man blir besviken. Man måste helt enkelt se på dom med rätt inställning.

Och som sagt så var nog den där animerade Degeneration bland det absolut sämsta jag sett. Usch.

Medlem

Tja... filmerna har varit på tok för actionorienterade för att kunna sägas vara "riktiga" resident evilfilmer (även om spelen också har kommit att bli mer fokuserade på action på sista tiden), men som underhållning tycker jag de duger. Några mästerverk är de förvisso inte heller om man ser på filmskapandet som en konstform, men det kräver jag inte heller. Det kunde ju varit så mycket värre (Alone in the Dark, etc), så jag är positiv till en ny film.

Inaktiv

hm nice man ville veta lite vad som hänt efter att hon hämtat sina klon polare

Medlem

Filmerna är riktigt bra! ser fram imot mera action


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av beersgarden:
Skrivet av Pooslice:

Och vad jag hört så ska Jensen Ackles spela Leon?

Gör han det så blir det garanterat ett biobesök för mig, han är grymt bra i supernatural!

Han stod med på imdb innan, men de verkar borttaget nu. Man får väl helt enkelt vänta å se.

Medlem

Eftersom man har dom tre existerande måste fyran in i samlingen oavsett om den är skit eller inte.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Det finns inga dåliga zombiefilmer!
Jag ser fram emot denna.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Jippie! Filmen är efterlängtad

Medlem

Synd att dom inte gjorde filmerna efter spelen, deras egna story är ju skrattretande


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar