Resident Evil: The Darkside Chronicles-bilder

Robot
Medlem
Resident Evil: The Darkside Chronicles-bilder

Mycket imponerande! Skulle kunna vara ett vanligt 360/PS3 spel.
Kraften finns där, Wii är starkare än GCN så det är bara dåligt gjort att vissa spel är fulare än GC spel liksom.
Här har vi i alla fall som det borde vara!

Inaktiv

Hahaha trodde det var till typ PS3 eller X360. Har aldrig sätt något Wii med denna grafik x)

Medlem

Blir nog väldigt bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Miljöerna ser klockrena ut, efterliknar miljöerna från gamla spelen perfekt, kan nog bli bra detta


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Var det inte detta som skulle bli en Rail-Shooter ?


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Inaktiv

Jag hör att den klassiska voice actingen är tillbaka. "Uwah! Ugh! Where are these things comin' from!?"

Jag hoppas att de fixar reloaden från Umbrella Chronicles. Mina vrister kändes som om jag hade boxats mot en tegelvägg efter den sista bossen.

Medlem
Skrivet av Osman:

WAAAAAAAAAAAAW OFFFTAAAAAAAA MENAR DOM DÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ..ps3 fanboy for life

Anmäld. :\

Man ska inte underskatta Wii som konsol, men dem där tuggummi-utvecklarna, argghhh! Gief better games! Less casual!

Medlem
Skrivet av reVVe:

Mycket imponerande! Skulle kunna vara ett vanligt 360/PS3 spel.

Imponerande - för att vara ett Wii-spel - håller jag med om, men att det håller samma klass som 360/PS3 kan jag inte direkt påstå. Möjligen liknande den första vågen 360-spel, men inget som släpps i dagsläget.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Det här hade varit 7 gånger bättre om det inte hade varit en rail-shooter:P


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem
Citat:

Rälspangaren Resident Evil: The Darkside Chronicles ser ut att utnyttja grafikchippet fån ATi i Nintendo Wii till fullo, både tidigare veckans trailer och dagens skärmdumpar visar prov på välsvarvade polygoner. Femton är de till antalet och de väntar på dina näthinnor i bildarkivet.

Femton polygoner låter inte så mycket.

Medlem

Verkar väldigt lovande! Klarade aldrig Code Veronica X så nu kan man äntligen göra det...typ.
Synd bara att dom inte har med ett RE4 scenario Ska definitivt önska mig det här om dom lyckas släppa det till julrushen


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Verkar väldigt lovande! Klarade aldrig Code Veronica X så nu kan man äntligen göra det...typ.
Synd bara att dom inte har med ett RE4 scenario Ska definitivt önska mig det här om dom lyckas släppa det till julrushen

skulle hellre rekommendera att du kör klart Veronica X originalet då det är en av dem bästa i serien, dödar RE4 med hästlängder om man tänker story mässigt

Dark chronicles är ju mer en sammanfattning, det finns inte lika mycket djup i dessa scenarios som släpps som i original spelen, det är mycket man missar

Inaktiv
1
Skriv svar