Medlem
Skrivet av Narcisuss:

In 50 years from now Michael Jackson will still be grabbing them balls.

Förhoppningsvis har han dött då...

Om 50 år kommer jag leva på Antarktis i exil efter att ha vägrat lyda IceMans kommande lag om att alla ska spela Unreal Tournament.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

vi blir för många, antingen "fixas" befolkningsmängden med sjukdom eller vapen. inga speciellt nya saker annars. blir väl någon uppfinning som vi inte tänkt skulle kunna existera. tex. EINE GROSE GAFFEL!


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

alla i sverige kommer leva i överdriven lyx och lathet Irakierna kommer vara utplånade och kärnvapen ligger nära till hands, who knows?


signatur

Rawr

Medlem

Tror att det kommer se ut som i Children of men

Medlem
Skrivet av Oddman:
Skrivet av Narcisuss:

In 50 years from now Michael Jackson will still be grabbing them balls.

Förhoppningsvis har han dött då...

Om 50 år kommer jag leva på Antarktis i exil efter att ha vägrat lyda IceMans kommande lag om att alla ska spela Unreal Tournament.

Vart har du fått tag på insider info?!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Vi borde ha en rösting om att Iceman ska få makten eller inte över Fz.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Ok börja rösta


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Etnisk rensning och krig på grund av överbefolkning.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av MacNille:

Vi borde ha en rösting om att Iceman ska få makten eller inte över Fz.

Nej tanken på det ger mig "kalla" kårar xD (Iceman)


signatur

Rawr

Medlem

jag säger ja.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Neeeeej! (fast med capslock)


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem

woho! Flygande bilar!!!

Medlem

USA som rik stormakt är ett minne blott... Vem som tar deras plats är en bra fråga dock.... Kanske Kina. Vem vet.

Medlem

centrala stockholm, år 2068


signatur

Can't blame the stone for being cold

Medlem
Skrivet av mevoki:

Har stockholm blivit mecka?
NICE!
Nu ser jag fram emot framtiden, du anar inte vilka intäkter vi kommer få på turister, sveriges ekonomi är tryggad


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

r1k
Medlem
Skrivet av Noken8:
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av Noken8:

Jag blir gammal..

Mycket vist sagt men utöver dig vad händer med samhället?

Alla blir gamla..

Nej det blir inte alla

Medlem

Sverige tar över norge,danmark och finland och blir en stormakt tack vare FZ,s medlemmar

Medlem

The Venus Project Antagligen bara en av många utopier som finns, men helt klart den som klingar bäst i mina öron.

Edit: ursäkta dålig länk, men läs nedanför registreringen eller på "Understandings".


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

The Venus Project Antagligen bara en av många utopier som finns, men helt klart den som klingar bäst i mina öron.

Edit: ursäkta dålig länk, men läs nedanför registreringen eller på "Understandings".

Bygger den möjligtvis på filmen Zeitgeist?

Medlem

^---Nej, det gör den inte. The Venus Project uppfanns redan 1975, och zeitgesit framställer det bara som en lösning. Dock verkar det som en av dom bättre imho.:)


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

^---Nej, det gör den inte. The Venus Project uppfanns redan 1975, och zeitgesit framställer det bara som en lösning. Dock verkar det som en av dom bättre imho.:)

Zeitgeist är en riktig skitfilm med påhittade fakta, tycker inte man ska bygga sin världsbild på sånt.

Medlem
Skrivet av båtsman:

Zeitgeist är en riktig skitfilm med påhittade fakta, tycker inte man ska bygga sin världsbild på sånt.

Som sagt så var The Venus Project länge uppfunnet innan ens Zeitgeist kom till världen. Var bara genom just den filmen som jag först hörde om det och senare läst vidare om det. Och jag håller dock med, mycket som the TVP står för är förvridet i ZG. Men ifall man bortser ifrån det så kan man kanske ana fördelarna i just att slopa monetära system, starta utvecklingen av robotar( som kan göra människans jobb, och därigenom får människan mer till att utveckla saker.) Men för att vara uppriktig så kommer denna framtidsplan aldrig att hända... OT: Och ifall den skulle träda i kraft, aldrig att det bara är om 50 år.


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Som sagt så var The Venus Project länge uppfunnet innan ens Zeitgeist kom till världen.

Nu tänkte jag dock bara på just Zeitgeist. Är alldeles för dåligt insatt i the Venus Project för att uttala mig om det.

Citat:

mycket som the TVP står för är förvridet i ZG.

Jag googlade runt lite efter mitt förra inlägg och fick det intrycket också.

Citat:

Men ifall man bortser ifrån det

Skippa Zeitgeist helt enkelt.

Inaktiv

Sverige har blivit diktatur och vår diktator heter Achmal habbdibbi och glassbilen delar ut koranen samt sverige har blivit en slum där ingen vill bo.

Jag kommer förmodligen bo i USA eller Thailand och nöta Nintendo DS. och blicka tillbaka på gamla goda tiden med retro spel.

Inaktiv
Skrivet av sasserdude:

Sverige har blivit diktatur och vår diktator heter Achmal habbdibbi och glassbilen delar ut koranen samt sverige har blivit en slum där ingen vill bo.

Jag kommer förmodligen bo i USA eller Thailand och nöta Nintendo DS. och blicka tillbaka på gamla goda tiden med retro spel.

I USA talar man främst spanska och i Thailand så suger situationen fortfarande. Vill du fortfarande flytta just ditt?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Jag tror inte på några större förändringar inom 50 år... mer hårddiskutrymme i våra ipods typ.

Den riktiga förändringen kommer när oljan tar slut. På sätt och vis önskar jag att den tar slut imorgon.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Om 50 år så tror jag att hela jorden är förorenad och täck med skräp (walle) När vi sedan har skräpat ner jorden så åker vi till Mars och bor där i 100 år och skräpar ner den med..

Medlem

sverige kommer vara islamifierat vid det laget...


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Fenix:

sverige kommer vara islamifierat vid det laget...

Vi kan ju alltid hoppas. Då kan jag släppa ut mina barn att ta hand om sig själva vid 2 års ålder, spöa min fru och förtrycka oliktänkande. Min status som man kommer att stiga 1900%... härligt.

Allt jag behöver göra för detta paradis är att valla en get och ta en paus på en matta några gånger om dagen.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Fenix:

sverige kommer vara islamifierat vid det laget...

Vi kan ju alltid hoppas. Då kan jag släppa ut mina barn att ta hand om sig själva vid 2 års ålder, spöa min fru och förtrycka oliktänkande. Min status som man kommer att stiga 1900%... härligt.

Allt jag behöver göra för detta paradis är att valla en get och ta en paus på en matta några gånger om dagen.

Skriv svar