Nytt Final Fantasy-spel till DS

Robot
Inaktiv
Nytt Final Fantasy-spel till DS

När ska Final Fantasy-serien ge upp?

Tycker att dom är tråkiga så in i ********!

Medlem

Tycker du ska vara tyst om du inte har nått vettigt att säga, ja jag menar dig KillenMedStil.

Tror det är en remake av ett gammalt gb spel

Inaktiv

Men det är ju min åsikt? Det är ju meningen att man ska skriva vad man tkr eller hur?;)

Gb spel? Huh, vad är det?

Medlem
Skrivet av KillenMedStil:

Men det är ju min åsikt? Det är ju meningen att man ska skriva vad man tkr eller hur?;)

Gb spel? Huh, vad är det?

GB..GameBoy antar jag.
Tycker Final Fantasy har blivit tråkiga på sistone, men jag gillar fortfarande originalen i alla fall. (Det vill säga, upp till FFX)

Nåväl, får se vad detta blir..

Medlem

Ge upp? Tråkiga?

Hmm snarare du som har en avikande åsikt (vilket är helt okay) då det är en av de mest uppskattade spelserierna någonsin.

Tycker det är kanon att dom forsätter göra spel av kvalitet med många år emellan spelsläppen, inte bara trycker ut skit med ett halvårs mellanrum.

Det sista final fantasy (XII) var ju hur bra som helst och hyllades enormt överallt.

Gå och panga i Gears of War om det passar dig bättre, men kom inte och säg att dom skall ge upp då det finns en enorm "fanbase" både i Japan och i Väst

Inaktiv

Ja men jag menar, dom har släppt kanske över 20 FF spel sammanlagt. Jag har spelat några av dom, men det känns som omman gör samma sak om och om igen.

Det jag menar är att dom ska ge upp FF, och skapa något nytt Dom är duktiga så dom skulle kunna göra något som känns lite nytt

Medlem
1
Skriv svar