SC: Conviction en mer cinematisk upplevelse

Robot
Medlem
SC: Conviction en mer cinematisk upplevelse

Jag hoppas att de tänker visa något inslag där de visar melee stridsystemet och sådant.
Det har ju varit känt att man kan i princip plocka upp nästan allting och använda det emot sig fiende, en stol eller en kruka t.ex.
Men hursomhelst så ser Conviction väldigt bra ut, iallafall från vad vi fick se från E3.
Det flyter på bra hur som helst och det verkar som om de har verkligen tänkt ut allting frånsett presentationerna som Ubisoft gav, haha.

Medlem
Medlem

Damn


signatur

I have spoken..

Medlem

Måste säga att det där såg och lät riktigt intressant!
Spelar igenom de äldre spelen just nu och är på väg att klara av Pandora Tomorrow. So far, so good!

Medlem

Ser sjukt snyggt/intressant ut!

Inaktiv
Inaktiv

Vill ha! har klarat alla splinter cell utom fyran. ettan klarade jag på mitt kära gamla ps2 när jag var 8 år:)

Medlem

jäkligt najs.. ser fram emot att få spela detta

Medlem
Skrivet av Mooe:

Jag hoppas att de tänker visa något inslag där de visar melee stridsystemet och sådant.
Det har ju varit känt att man kan i princip plocka upp nästan allting och använda det emot sig fiende, en stol eller en kruka t.ex.
Men hursomhelst så ser Conviction väldigt bra ut, iallafall från vad vi fick se från E3.
Det flyter på bra hur som helst och det verkar som om de har verkligen tänkt ut allting frånsett presentationerna som Ubisoft gav, haha.

Det systemet där man kan använda allt som ett vapen är stekt, ubi bestämde sig för att totalt göra om conviction eftersom folk är såna whiny bastards.

Det du såg under årets E3 previews är i stora drag de system som finns i conviction.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av simulacra:
Skrivet av Mooe:

Jag hoppas att de tänker visa något inslag där de visar melee stridsystemet och sådant.
Det har ju varit känt att man kan i princip plocka upp nästan allting och använda det emot sig fiende, en stol eller en kruka t.ex.
Men hursomhelst så ser Conviction väldigt bra ut, iallafall från vad vi fick se från E3.
Det flyter på bra hur som helst och det verkar som om de har verkligen tänkt ut allting frånsett presentationerna som Ubisoft gav, haha.

Det systemet där man kan använda allt som ett vapen är stekt, ubi bestämde sig för att totalt göra om conviction eftersom folk är såna whiny bastards.

Det du såg under årets E3 previews är i stora drag de system som finns i conviction.

Jahapp, det var ju tråkigt då :/

Medlem

Vad fan har de gjort? Var är mitt Splinter Cell? Det där skrek ju bara Uncharted rakt igenom. Är det ens nån vits att smyga?

=/

Medlem

Ser grymt ut! Ska köpas!

Han spottade @ 4:54, haha roligt.

Medlem

Får hoppas att de inte har gjort för mycket action i det. Ser ut som 60-70% action, enligt trailern.
Dessutom är jag lite skeptisk till den där "märka folk, trycka knapp, skjuta ner dem"-saken, då det verkar vara väldigt mycket autoaim i den. Jag kommer ihåg ett antal situationer i tidigare SC-spel där man - t.ex. från ett fönster - kunde skjuta två personer som stod och pratade om man ville. Jag kommer ihåg att quicksavea och quickloada tills man lyckades pricka dem perfekt med två skott (döda han som kollar åt mitt håll först, sedan skjuta den andre innan han hinner vända sig om för att få in mig i sikte eller avlossa något skott). Glädjen över att lyckas med sådana kills verkar vara nästintill borttagen - om det nu är autoaim. Men, den fuktionen kanske inte kommer till PC...


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem

Konsol action till 100%..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar