Systemkrav för Wolfenstein

Robot
Medlem
Systemkrav för Wolfenstein

Ja så systemkrävande var det ju då inte

Medlem

Jawohl, Führer Johansson!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Yes! Min Stenålders dator kommer klara detta

Inaktiv

Låter helt OK ju!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av zyr0k:

Jawohl, Führer Johansson!

Soon I will take over the world!


signatur
Medlem

Min mobiltelefon kommer att klara det här...

Medlem
Skrivet av Alarcron:

Min mobiltelefon kommer att klara det här...

Very funny...

Jag tycker det är bra med låga systemkrav, det gör att det flyter bättre i MP även om man har en hyffsat bra dator. Jag spelar ju fortfarande ET aktivt... och det är knappast pga att det är snyggt...

Nu är det väl snart dags då att lägga ET på hyllan hoppas jag och pyssla med wolfenstein de närmaste åren


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

måste man verkligen skriva att windows 95/98 etc stöds ej ?? haha

Medlem

Niiice! Trodde det spelet skulle vara mer krävande.

Bra jobbat med systemkraven! Detta kommer nå ut till en större publik!

Sitter själv på en 3.6 ghz, 3gb ram å hd4770


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Minimumkraven är ganska så totalt ointressant egentligen. Något som ÄR intressant däremot är REKOMMENDERADE systemkrav.

Hur många vill spela sina spel på minimuminställningar?

Medlem
Skrivet av Exxo:

Minimumkraven är ganska så totalt ointressant egentligen. Något som ÄR intressant däremot är REKOMMENDERADE systemkrav.

Hur många vill spela sina spel på minimuminställningar?

Det har hänt att man gjort... till och med under minimikraven. För att testa och se om det är värt en updatering av datorn eller inte...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Inga problem!

Medlem

Det blir nog maxat 100fps

Medlem

Folk verkar aldrig vara nöjda. Antingen är systemkraven för låga, eller så är de för höga.
Bra med låga systemkrav säger jag!

Medlem

Det tar man ju lätt


signatur

Rawr

Medlem

skämtar dom eller?? Det är ju inga höga specifikationer alls...

Medlem

Öhm, min förra dator skulle klara detta spel. Låga krav alltså.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Det är ju id Tech 4 så, inte konstigt att kraven är låga.


signatur

Jag dömer dig skyldig till ollande till annans död

Medlem

Pentium 4? min dator är hästlängder bättre än den


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem

Var glada att kraven är låga istället. Det betyder ju verkligen inte att spelet är dåligt, snarare bra programmerat och optimerat. I alla fall i det här fallet, är jag övertygad om.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Double post, my bad!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

OMG vilka HÖGA systemkrav... INTE. hade fan kunnat köra de på min trasiga dator lowl

Medlem

Tja, det är lugnt här i varje fall...

Medlem

Orka, associerar folk här minimikraven med hur höga inställningar man kan ha eller... låter nästan så

Inaktiv

När kommer demot?

Medlem

Alltså vem fan bryr sig om minimikraven om man ska mäta sin e-penis? Det är ju vad som går att kräma ut ur riggen som är intressant. Många bra spel råkar ha väldigt stort spektrum av inställningar vilket gör att både low-end och high-end kan slåss mot varandra. Rekommenderad är lite mer intressant för ändamål men fortfarande inte maxat.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Give us the game

skönt att man vet man kan spela liret iallafall


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av zauii89:

Orka, associerar folk här minimikraven med hur höga inställningar man kan ha eller... låter nästan så

Nej, men med tanke på vad de flesta andra nya spelen kräver så... svårt o tänka sig att "snygga" spel kräver så pass lite.

Medlem

meh.. sitter på en temporär dator just nu och njuter av spel från 1996-2004 och och nostalgin samt flashbacks bombarderar mitt hjärta varje sekund! Ni newfags i spelvärden skrämmer mig... sätt dig och spela igenom AoE 1-2 eller kanske Dreamfall/the longest journey , Sid Meier's Pirates, civilization II, grim fandango eller monkey island spelen! Där har du spelglädje! Och grafiken är minst lika snygg som jag minns dessa spel från min barndom..
men men är modern grafiken allt så...

OnT: skönt med normala systemkrav, alla har ju inte en e-penis dator.


signatur

woop woop

1
Skriv svar