K: Grim Fandango

Medlem
K: Grim Fandango

Ja, titeln innehåller väl det ni vill veta. Inte så jävla dyrt bara med tanke på att det är frakt och grejer. 8)

Medlem

Tror att det finns att köpa på EB i en budgetutgåva eller liknande för en 80 spänn


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Oh, fasen, det är till en polare, han sa att han tittat överallt och inte hittat nått, han hitta 1 exemplar på blocket, men killenbodde i Dalarna och ville ha 250 spänn! Och så frakten på det.

Edit: EB Games, är det den affären som heter Tradition nu för tiden?

Medlem

Tradition blev EB Games, yes.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Om du inte hittar det i butik;

150:-

Medlem

Tack Mullins, ska tipsa min vän om den.

Medlem

Hur kan du ens tänka tanken att sälja ett av världens bästa äventyrspel Mullins?


signatur

- PiDuT

Medlem

Mullins är från Laxå, precis som jag, han bor inte i rönninge som annonsören gör.

Inaktiv

Laxå aka världens ände

Medlem

Nej jag vet inte... Vretstorp ligger bra till för den utmärkelsen också 8)

Medlem

HA, ni har aldrig vart i Lima (Malung kommun, dalarna) hör jag


signatur

Videomupp

Medlem

Nu kan vi snacka om VM i att kapa sin egen tråd Är det ingen som har ett Grim Fandango spel liggandes som kan skeppa det till örebro ? Jag kan till och med ta ett bränt spel, bara det funkar.

Medlem

Oki, nu håller vi oss till ämnet gubbs.

Zhane: länken jag gav dig då? Blev det ingen affär? Om inte, +/-99kr @ Tradera. Om du är rapp så bör biffen vara fixad.

(Även röfors kan nog ta den utmärkelsen)

Medlem

Tack ! Han svarade inte på mobilen, så jag skickade honom ett mail, hoppas han hinner läsa det innan auktionen är slut.

(Och ja, Röfors vinner nog med hästlängder.)

Medlem

Laxå ligger väll precis bredvid ingenstans.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Han vann Auktionen med ett pris på 128 kronor (plus frakt då) Han blev överlycklig Tack så mycket Mullins för ditt tips.

(Och sluta kapa den här tråden om världens alla skitställen.)

1
Skriv svar