Inaktiv

Riktigt bra RTS, jag köpte det på release-dagen och har spelat rätt många timmar än och är långt från uttråkad. Det är fantastiskt mycket val att göra och saker att skruva på, samtidigt som man inte behöver stressa med en klocka som tickar iväg.

Medlem

Bra recension. Tack för den.

Det ser verkligen mysigt ut som sagt och man blir sugen på att utforska denna värld.

Skrivet av Tybalt:

Blev sugen på detta... hm... om jag skulle skaffa något av de gamla spelen till nedsatt pris, vilket skall jag välja?

Om du hittar det: 1602, originalet är far better than resten.


signatur

Jag hatar dig - Love Lagerkvist

Medlem
Skrivet av Herr_Pyromatic:
Skrivet av Tybalt:

Blev sugen på detta... hm... om jag skulle skaffa något av de gamla spelen till nedsatt pris, vilket skall jag välja?

Om du hittar det: 1602, originalet är far better than resten.

Dessutom har det ju multiplayer!

Inaktiv

Problemet med multiplayer i RTS-spel är att det blir en kamp om vem som kan hantera gränssnittet snabbast. Producera unit X på under 8 minuter eller dö... Den stressen passar inte i ett spel som det här, så jag tycker inte det är svårt att förstå varför man tog bort det.

Medlem

Älskar musiken i det här spelet. Gör 50% av känslan för mig.

Inaktiv

Bra recension, blev intresserad. Snyggt är det också, med hög detaljrikedom. Hittade en gameplay video som visar 7m gameplay:
http://www.youtube.com/watch?v=GLTq-TdNh_M&fmt=22

Medlem

Funderade på att köpa det tills jag såg att det inte fanns något multiplayer läge, det tycker jag var ett för stort minus!

Medlem

Grymt schyst spel i början. Hur kul som helst i typ 10 timmar. Sen när man gjort "allt" blir det astråkigt direkt, ingen variation i spelet över huvud taget. Kanske finns det folk som kan spela denna typen av spel om och om igen men om man vet med sig att man inte är en sådan är det här spelet inte mycket speltid för pengarna...


signatur

Spelberoende, är det något negativt?

12
Skriv svar