Overlord II-DLC i görningen

Robot
Medlem
Overlord II-DLC i görningen

Sweet! 8)


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Over lord II har väl inte släppts än till konsoll? Letade febrilt överallt efter spelet nu i lördags som var den 27 juni i dom flesta ställena typ Game, Mediamarkt medmera,
hittade inte nåt.

Medlem

Själv tycker jag att det är synd att dem gör DLC så tidigt. Känns lite som att dem blir giriga och bara gör klart halva spelet för att sen tjäna extra mycket pengar på DLC.

Dock har jag inte klarat av spelet, sitter fast på ett ställe där man slår ner ett tempel efter en kort cinematic med Boris & nån snubbe som skäller på han, där man även får se en "brud" som stirrar på en.

Mitt problem är att jag kan inte ta mig förbi en ballista utan att den skjuter hål i baken på mig =( Några tips nån?

Medlem

Jag kollade på när min vän spelade precis den delen, han dog 3-4 gånger men till slut så kom han vidare genom att ta skydd och springa fram till porten eller vad det var i slutet av vägen, därifrån "sweepade" han upp sina minions till ballistan.

Inaktiv
Skrivet av Kuci:

Själv tycker jag att det är synd att dem gör DLC så tidigt. Känns lite som att dem blir giriga och bara gör klart halva spelet för att sen tjäna extra mycket pengar på DLC.

Dock har jag inte klarat av spelet, sitter fast på ett ställe där man slår ner ett tempel efter en kort cinematic med Boris & nån snubbe som skäller på han, där man även får se en "brud" som stirrar på en.

Mitt problem är att jag kan inte ta mig förbi en ballista utan att den skjuter hål i baken på mig =( Några tips nån?

Den andra ballistan antar jag? Jag smög fram o sweepade mina minions och de fixade resten, klarade för övrigt spelet nyss.

Annars så hoppas jag att DLC inte kommer kosta något, var flera saker jag saknade från 1an, Arenan tex är helt bort tagen, fast de verkar finnas plats i ens torn för en.

Medlem

De fixa sig, kunde inte sweepa riktigt, fick sitta i 2 minuter sen så bara helt plötsligt dog ballistan för ingen anledning =D iaf, jag gråter ej!

Nu slutar vi deraila tkr jag

Medlem
1
Skriv svar