Call of Juarez: Bound in Blood

Medlem

riktigt bra spel, men saknas en del saker(efter mig dock) saknar könslna skjuta nån i foten och han haltar i väg så, men är små skaer men annars ett topp spel! speciellt i mp!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

Kommer ej förbi den första kanonen man får använda i början på normal, OMÖJLIGT!
Detta spel borde få en 2a


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

Bra recension. Synd att det inte verkade bättre, jag har haft stora förhoppningar på spelet.

Väldigt tråkigt att just animationerna i spel glöms bort. Styltiga och stela animationer förstör spelkänslan totalt. Fast bra animationer syns inte på skärmdumpar såklart...

Medlem

Underbar läsning som vanligt, Calle. Måhända det blir ett köp då ettan var hur rolig som helst.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

jag förstår inte vad folk har emot spel som har story och events och INTE är sandlådsspel. De sistnämnda är oftast ta dig till punkt b innan tiden är slut eller liknande.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Skrivet av flaseb:

Kommer ej förbi den första kanonen man får använda i början på normal, OMÖJLIGT!
Detta spel borde få en 2a

haha så bara för att du inte har skills så ger du spelet en 2:a?


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av flaseb:

Kommer ej förbi den första kanonen man får använda i början på normal, OMÖJLIGT!
Detta spel borde få en 2a

Jag hade också problem med den, det gäller att vara snabb som sjutton ner till kanonen och sätta de flesta skotten.


signatur

Har precis börjat spela och har inga problem på svåraste.


signatur
Medlem

Klarade det precis på normal utan problem, 6 timmar och 40 minuter, och då gjorde jag en del sidouppdrag med. Tyckte spelet va riktigt bra:)

Inaktiv
Skrivet av Exxo:

Det här spelet var en riktig besvikelse... tyvärr. Första spelet tyckte jag var mycket bättre.

Värt o näma är att konsolkänslan är påtaglig.

NÄHÄ!!!

Medlem

Så här långt är coj:bib det bästa westernliret med hästlängder. Dock alldeles för kort. Det tar inte många timmar att lira igenom. Inte ens på högre svårighetgrad.

Autoaim suger fett på PC. Tyvärr är detta spelet en portning. En bra portning, men dock en portning.

Vill man enbart ha en westernskjutare och har obegränsat med pengar, köp spelet nu.

Är man ute efter ett spel med mycket innehåll och med massor av timmars underhållning, vänta tills det kommer på niceprice. Det är helt klart värt att spela igenom. Storyn är lysande.


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Medlem
Skrivet av PaLL3:

Så här långt är coj:bib det bästa westernliret med hästlängder. Dock alldeles för kort. Det tar inte många timmar att lira igenom. Inte ens på högre svårighetgrad.

Autoaim suger fett på PC. Tyvärr är detta spelet en portning. En bra portning, men dock en portning.

Vill man enbart ha en westernskjutare och har obegränsat med pengar, köp spelet nu.

Är man ute efter ett spel med mycket innehåll och med massor av timmars underhållning, vänta tills det kommer på niceprice. Det är helt klart värt att spela igenom. Storyn är lysande.

Bästa kommentaren hittills: helt korrekt.

Skrivet av PaLL3:

Så här långt är coj:bib det bästa westernliret med hästlängder. Dock alldeles för kort. Det tar inte många timmar att lira igenom. Inte ens på högre svårighetgrad.

Autoaim suger fett på PC. Tyvärr är detta spelet en portning. En bra portning, men dock en portning.

Vill man enbart ha en westernskjutare och har obegränsat med pengar, köp spelet nu.

Är man ute efter ett spel med mycket innehåll och med massor av timmars underhållning, vänta tills det kommer på niceprice. Det är helt klart värt att spela igenom. Storyn är lysande.

Det är bara autoaim med Ray inte Thomas. Och bara om du är tillräckligt nära. Förmodligen någon form av feature.


signatur
Medlem

Hur kan spelet inte få minus för längden?

Klarade det på under fyra timmar på Hard och jag gjorde de flesta sidouppdragen...
Det är inte rätt imo.

Medlem

Saknade en inledning, men i övrigt en väldigt bra recension!

Inaktiv
Skrivet av spiken:

När de väljer det senare blir de stämplade som desertörer och det enda botemedlet mot det är som bekant arkebusering eller en snara runt halsen.

Gillar ditt sätt att skriva skarpt

Medlem

Mycket sämre än ettan och konsolkänslan har tagit över.

Medlem

Ack ack ack att det ska vara så dyrt!! Körde nyss demon på min 360... Vill HA!! Nåväl, får väl hoppas och önska att jag får det i födesledagspresent eller julklapp... Även om det inte är troligt =(

Nåväl, får väl längta ett tag tills jag kan lyckas få det lite billigare än 4-500 (förmodligen blir det begagnat då)...

Medlem

Detta är det första singelplayer FPS spelet som jag verkligen gillat på lång tid. Helt klart det bästa spelet jag spelat sedan CoD Modern Warfare! Ettan gillade jag inte riktigt, och efter en halvtrist start i tvåan (bound in blood) så blir det riktigt bra!

12
Skriv svar