Helgens digitala erbjudanden 26

Medlem
Helgens digitala erbjudanden 26

Funderar starkt på att införskaffa mig Zeno Clash, hmmm....

Medlem

Gillade inte Zeno Clash alls, och Heroes of Might and Magic är i stort sätt bara kul att lira i hotseat. Så.. Njae, håller i mina pengar den här helgen.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

cdon har sommarrea just nu, denna vecka kan man få gears of war 2 för 299 där

Medlem

För er som har en PS3:a så kan jag rekommendera superstar dust HD. Kostar bara 20kr!!!!

Medlem

Anno 1404 finns på Steam att förköpa, tyvärr så saknar det ju multiplayer visar det sig, så det blir inget köp för min del. :/

Medlem
Skrivet av andymikel:

Funderar starkt på att införskaffa mig Zeno Clash, hmmm....

Enligt mig så är Zeno Clash bland det sämsta jag har spelat på flera år, skulle hellre spela Clive Barkers Jericho än att starta det en gång till.
Kan ju istället rekommendera att du lägger pengarna på Dark Messiah of Might & Magic som är länkat i artikeln, bättre på alla sätt vad som gäller story, utförande och melee strider (var bara lite varsam på kicken, den är lite för stark på de enklare svårighetsgraderna).

Medlem

Äta äpple medans man spelar = NONO!
Kladdig handkontroll.

Medlem

Förbokade just Trine på Steam, 30€, fick med Shadowgrounds I priset, kanske är bra att ha?
Blev iaf rätt förälskad efter att jag testade demot. ^^;

Medlem

"HoMaM V + Exp och Dark Messiah of Might & Magic - 66 procent - 19,98 euro"

Bra deal


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Man kan nästan skippa att spela Heroes 5 för det finns skit uppdrag där. spela hellre den andra expansionen tribes of the east som är mycket roligare är Heroes 5 och hammers of fate..

Inaktiv

Jag köpte heroes paketet riktigt nice.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Det här Aztaka, någon som lirat det? Kollade trailern och det verkar ganska coolt, ska tanka demot nu men personliga åsikter är alltid kul!

Så, värt att köpa?


signatur
Medlem

Bah, vad enormt mycket intressant det var denna helg. Anno spelen, Heroes 5 och Zeno clash är ju intressanta titlar


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Bah, vad enormt mycket intressant det var denna helg. Anno spelen, Heroes 5 och Zeno clash är ju intressanta titlar

Vill du ha Heroes så är det bättre att satsa på detta från ginza:

http://www.ginza.se/Product/Product.aspx?Identifier=51391

99 :- för Spelet + tilläggen, köpte för några veckor sen, funkar kalas


signatur
Inaktiv

Hmmm, hur tänker dom egentligen på Steam när dom satt priset på Heroes paketet.

Du kan köpa alla spel lösa, då blir priser €19,96 eller köpa alla spel ihop och betala mer €19.98

Eller så köper man Heroes of might and magic 5 paketet som finns med alla expansioner för €12,99 och lägger till Dark Messiah of might and magic och betalar då endast €17,98 :O:up:

Medlem

Förutom att äpplet var rött,och att bitarna är redan uppätna, och om man ersätter wiimoten med en dator mus, så är den där bilden näsan lite läskig.

Medlem
Skrivet av jehuty:

För er som har en PS3:a så kan jag rekommendera superstar dust HD. Kostar bara 20kr!!!!

vart?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

nj
Medlem
Skrivet av Fenix:
Skrivet av jehuty:

För er som har en PS3:a så kan jag rekommendera superstar dust HD. Kostar bara 20kr!!!!

vart?

En snabb sökning gav bla den här nyheten på Sonys Playstation-hemsida.

Medlem

J0hAnN48 : Det kostar det på Webhallen hela tiden

Medlem

Inget specialpris eller så, men Evil Genius kostar bara 9.99€ på Steam. Lätt värt om ni frågar mig. Ett av mina absoluta favoritspel.

1
Skriv svar