Restaurant Empire II

Robot
Restaurant Empire II

Tillhör du dem som suckar och skakar på huvudet när Gordon Ramsay försöker styra upp restauranger i Kitchen Nightmares på tv? Tror du att du kan göra det bättre? Då har du chansen i Restaurant Empire II.

#restaurant-empire


Medlem
Restaurant Empire II testat

Så, det här är alltså INTE en expansion till Empire: Total War ? ni kunde ju skrivit det i rubriken. Känner mig lurad.


signatur

F.D Wowaddict, Sitter nuförtiden och pingar 300 i TF2 p.g.a Mobilt "bredband" vilket är ett bra sätt att hålla sig ifrån beroendet.

Medlem

Tre? Ojdå när jag spelade det va det verkligen skit. Buggigt som fan, brist på vettigt sandbox läge och extremt repetetivt. Dåligt upplägg av menyer och en massa onödigt klickande för allting. Öppna en ny restaurang va ju fruktansvärt, sitta o klicka i alla recept ett för ett sen modifiera om priserna igen var för sig.
Grafiken total katastrof, ljuden ska vi bara inte snacka om. Dialogen värdelös osv. Sånt som rackas ner på i andra recensioner verkar vara rätt så okej att det finns där i denna titel.

Vill iaf ufärda en varning, något "bra" spel är det då inte.

Inaktiv

Skulle vara trevligt att lämna betyg på själva recensionen också.

Inaktiv

väntar fortfarande på ett nytt pizza tycoon

Medlem

Ungefär hur mycket av grafiken har dom snott från Sims egentligen? Men, jaja, det är ju kul att det kommer lite annorlunda spel istället för dom vanliga slakta/skjuta/bygg-upp-en-armé-varianterna.


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem

Konceptet är jättebra och så, men den grafiska stilen är mest jobbig (man hade kunnat gjort mycket mer/bättre med motorn de använde, iaf med omgivningen).

Medlem

Detta ser fysiskt smärtsamt ut.


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

Tyska maträtter? De har väl bara en? Bratwurst med sauerkraut.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ett Gordon Ramsey's Hell Kitchen vore nåt

Medlem
Skrivet av JannemaN:

Så, det här är alltså INTE en expansion till Empire: Total War ? ni kunde ju skrivit det i rubriken. Känner mig lurad.

hehe, Samma här!!!!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av reVVe:

Ett Gordon Ramsey's Hell Kitchen vore nåt

http://www.fz.se/spel/hells-kitchen-the-game

Medlem
Skrivet av JannemaN:

Så, det här är alltså INTE en expansion till Empire: Total War ? ni kunde ju skrivit det i rubriken. Känner mig lurad.

Står annars Restaurant Empire II, så hur du kan blanda ihop det med Total War vet jag inte.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar