Vinn Call of Juarez 2

Robot
Medlem
Vinn Call of Juarez 2

Måste vinna!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Hoppas att jag för en gångs skull vinner någonting! Min meritlista gällande vunna saker är en teddybjörn på Gröna Lund än så länge

Medlem

Har inte vunnit någonting i mitt liv typ, inte ens en jävla teddybjörn på grönan... -.- ... få väll se till att försöka göra det nu.

Medlem

lär säkert bli bra, ettan var ju så grym.

Medlem

Jag har faktiskt vunnit den där Time Trial grejen på Mirror's Edge, det dära tröstpriset ni vet

Medlem

Hoppas verkligen att jag vinner denna.

Medlem

Hoppas man vinner, blir glad vad jag än vinner

Alltid roligt med gratis grejjer

Medlem

Hoppas jag vinner.

Medlem
Medlem

Det skulle vara sweet att vinna det här spelet, verkar grymt!

Inaktiv

Jag vill komma 6:a !


signatur

Get dead or get rich trying.

Medlem

riktigt lovande spel:D skulle va jäklit fränt att vinna, annars får man väl lägga ca 400spänn ( PC )

Inaktiv

Man kan ju alltid hoppas.

Inaktiv

Ja, de skulle inte vara fel att vinna nått någongång, Ettan hade jag en del problem med så fick aldrig spela det på PC. Hoppas den dyker upp på Games on Demand senare på Live så får man spela det.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Då får man väl se om turen står på min sida denna gången Call of Juarez 1 var ju riktigt bra, hoppas detsamma med tvåan.

Medlem

Vill ha:>


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Tror jag lyckades pricka in alla rätt för första gången faktiskt!

Medlem

Ge mig:)


signatur

Sånt e livet

Medlem

villhavillhavillha


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Inaktiv

jag råkade säga att jag ville ha till pc. men jag vill ha till 360:( kan man ändra?

Medlem
Skrivet av jeppe95:

jag råkade säga att jag ville ha till pc. men jag vill ha till 360:( kan man ändra?

Varför skulle du vilja ändra? ^^


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av jeppe95:

jag råkade säga att jag ville ha till pc. men jag vill ha till 360:( kan man ändra?

Tror inte du får det? iså fall så skickar de en 360 upplaga istället för att låta dig ändra svar om de nu gör så.

Medlem
Skrivet av jeppe95:

jag råkade säga att jag ville ha till pc. men jag vill ha till 360:( kan man ändra?

Man får nog inte ändra på sina svar om man svarade fel

Medlem

Det här är en av de få tävlingar jag verkligen hoppas på att vinna! Har längtat efter tvåan hur länge som helst. Ska bli härligt att spela detta, om jag så måste punga ut med några hundralappar eller lyckas kamma hem en vinst.

Medlem

Meh, missförstod en av frågorna så kan man inte ändra :/

Medlem
Skrivet av Svenorvar:

Meh, missförstod en av frågorna så kan man inte ändra :/

kunde du ändra dina svar efter att ha lämnat in ett prov i skolan? Nee, trodde inte det heller

Medlem
Skrivet av Jac.Insane:
Skrivet av Svenorvar:

Meh, missförstod en av frågorna så kan man inte ändra :/

kunde du ändra dina svar efter att ha lämnat in ett prov i skolan? Nee, trodde inte det heller

I skolan behövde jag aldrig ändra några svar

Medlem

Hur tusan kan man missförstå nån av dom frågorna?

Inaktiv

När får man veta vilka som vann?

1
Skriv svar