Lanseringstrailer från Guitar Hero: Greatest hits

Robot
Lanseringstrailer från Guitar Hero: Greatest hits
Medlem
Lanseringstrailer från Guitar Hero: Greatest hits

Jag förstår fortfarande inte varför dom tog Barracuda istället för Crazy on You med Heart Hade Crazy on You funnits där hade jag lätt köpt spelet...

Inaktiv

mjölk mjölk

Medlem

Var är Rise Against? De flesta låtar är 10-20 år gamla, orka.

Medlem

Spola en greatest hits och ge ut bra låtar via DLC. Rena rama sörjan från Activision just nu. Usch.

Fast dom skall ha tack för att de gjort Jessie´s Girl nedladdningsbar, det kommer löna sig i efterlivet!


signatur
Inaktiv

Heter det inte smash hits?

Medlem
Skrivet av Daerken:

Jag förstår fortfarande inte varför dom tog Barracuda istället för Crazy on You med Heart Hade Crazy on You funnits där hade jag lätt köpt spelet...

Helt riktigt. Crazy on You är kanske GH2:s roligaste låt att spela. Barracuda är inte i närheten.

Medlem
Skrivet av jeppe95:

Heter det inte smash hits?

Olika namn i USA och EU afaik.

Dom kunde ju gjort som HMX och göra gamla låtarna importerbara eller släppt som DLC, men neeej "Got Milk?"

GH franchisen har bara varit skit sedan Neversoft tog över, dom har ingen som helst känsla för o plotta notecharts. Dom borde lagt ner speltillverkning efter THPS 2.

Nää tacka vet jag Rockband.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Jag har köpt det här och det är lätt det bästa Guitar Hero/Rockband spelet någonsin. Den fantastiska spellistan och de perfekta not-systemen från Beenox är guld. Rekommenderar stark detta spel. Det finns ingen låt som man tänker "Nej måste jag spela den här" i karriär läget. Ett klart köp som alla som gillar att spela plast gitarr och trummor

Medlem
Skrivet av asker:
Skrivet av Daerken:

Jag förstår fortfarande inte varför dom tog Barracuda istället för Crazy on You med Heart Hade Crazy on You funnits där hade jag lätt köpt spelet...

Helt riktigt. Crazy on You är kanske GH2:s roligaste låt att spela. Barracuda är inte i närheten.

Kanske för att Barracuda var i GH3 och Crazy on You i GH2?

Medlem
Skrivet av nyhlin:
Skrivet av asker:
Skrivet av Daerken:

Jag förstår fortfarande inte varför dom tog Barracuda istället för Crazy on You med Heart Hade Crazy on You funnits där hade jag lätt köpt spelet...

Helt riktigt. Crazy on You är kanske GH2:s roligaste låt att spela. Barracuda är inte i närheten.

Kanske för att Barracuda var i GH3 och Crazy on You i GH2?

Men visst finns det låtar från Rock the 80's eller vad det hette? Det handlar väl om att få med bra låtar, inte jämna ut låtantalet mellan spelen? AmIRite?

1
Skriv svar