Aion betatestas - få nyckel av FZ!

Robot
Aion betatestas - få nyckel av FZ!
Medlem
Aion betatestas - få nyckel av FZ!

F5 spam fest!

Medlem
Medlem

Som smör i solsken, som smör i solsken!

Medlem

JAG SKA HA EN!!!!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av ladd:

*Campar*

CAMPER!!! :evil:


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Ser intressant ut. Måste ha en

Medlem

Måste synkronisera klockor med internets atomklocka Gief!

Inaktiv

YES! Ska fan ha en ! cya 15:00 lördag

Medlem

kanske man tittar hit imorgon då dock så känns det väl inte som hela världen om man inte får en det är ju bara en helg det handlar om

Medlem

Äsch håller mig till Crimecraft betan om det endå bara är tre dagars speltid till Aion


signatur

Game long and prosper

Medlem

Är väl inte omöjligt att nycklarna funkar för resten av betatesten också.

riktigt roligt spel är det iaf

Medlem
Medlem

Synd att man jobbar till kl 17:15


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

*bygger hotell*

Medlem

Yea:D fick en:D

Medlem

Vilken tur man inte är hemma då. Mantorp.

Medlem

Fan, hinner inte regga på eurogamer innan dom sista tar slut nu, attans!

Medlem

*ställer in alarmklockan*

Medlem

Grymt bra spel! För er som inte testat det bör ta chansen nu!

Medlem

Kört betan redan ingen höjjdare kan jag säga

Medlem

Känns som ett gammalt dead or alive spel med world of warcraftgrafik, nej tack men lycka till ni som vill slösa bort 3 dagar på ingenting !

Inaktiv

Hahaha. Måste ha en!

Men det är jag tydligen inte ensam om...

Medlem
Skrivet av Lanparty:
Skrivet av DeFeCT:

Känns som ett gammalt dead or alive spel med world of warcraftgrafik, nej tack men lycka till ni som vill slösa bort 3 dagar på ingenting !

ofta det är så dåligt? Jag som såg fram emot de =/

Aja ska väl prova iaf, se hur grafiken o gamplayet e, spelar WoW för tillfället och tror inte något kommer komma i närheten

Sluta lyssna så mycket på vad folk säger, testa det istället och få en egen uppfattning. För det mesta så snackar folk BS.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Vem seriöst lyssnar på vad andra har att säga i frågor som spel och film etc?

Antar man hade missat större delen av alla bra spel man spelat genom tiderna om man "lyssnat" på folk,

kanske om 99 a 100 påståt det är dåligt men en enda random person i en enda random tråd påstår ett spel är dåligt och sen undviker man spelet, har man så lite självförtroende så man inte vågar själv?

Medlem

Kommer väl bli som alla andra betatestningar här på FZ.
En massa skåp som skiter totalt i spelet, som tar alla nycklar och vill sen byta bort dom när dom väl fått en.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Kommer väl bli som alla andra betatestningar här på FZ.
En massa skåp som skiter totalt i spelet, som tar alla nycklar och vill sen byta bort dom när dom väl fått en.

Har du något bättre förslag på hur nycklarna ska delas ut? ringa runt och fråga? Tycker det är bra utav FZ att dem ger ut keys och nu är det inte bara tur utan nu gäller det att vara först.

Jag fick tag på en nyckel ifrån eurogamer så det blir en nyckel till någon annan lycklig!

Avstängd

Se hur många användare som är online samtidigt då ^^

Inaktiv

Ajdå, är förmodligen inte hemma vid den tiden. :/

Medlem
Skrivet av LeeWander:
Skrivet av Håkan:

Kommer väl bli som alla andra betatestningar här på FZ.
En massa skåp som skiter totalt i spelet, som tar alla nycklar och vill sen byta bort dom när dom väl fått en.

Har du något bättre förslag på hur nycklarna ska delas ut? ringa runt och fråga? Tycker det är bra utav FZ att dem ger ut keys och nu är det inte bara tur utan nu gäller det att vara först.

Jag fick tag på en nyckel ifrån eurogamer så det blir en nyckel till någon annan lycklig!

Tyvärr finns det sånna som vill byta bort mot något... sen finns det de som ger bort för att de fått för många. Jag tänker ge bort den andra nyckeln jag fått i alla fall, då jag råkat få fatt i 2 av dom...

12
Skriv svar