America's Army plåstras om

Robot
Medlem
America's Army plåstras om

Det var på tiden. 8)

Medlem
Medlem
Skrivet av ace84:

Arma 2 demot har släppts
http://www.armaholic.com/page.php?id=6060

Fel spel, detta är America's Army, inte Armed Assault 2

Medlem

Äntligen så verkar man kunna spela spelet online utan större problem.
Men de små buggarna finns kvar; som när jag får igång lite flow när fyra stycken OpFor attackerar min position, och jag hinner döda två av dem och får de resterande två serverade på ett guldfat - och mitt vapen buggar ihop så att jag varken kan ladda om det eller kasta granater.
Needless to say, my moment of epic ownage turns to dancing around the enemy screaming "Enemy Spotted" to my teammates.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem
Skrivet av SkinVision:

Äntligen så verkar man kunna spela spelet online utan större problem.
Men de små buggarna finns kvar; som när jag får igång lite flow när fyra stycken OpFor attackerar min position, och jag hinner döda två av dem och får de resterande två serverade på ett guldfat - och mitt vapen buggar ihop så att jag varken kan ladda om det eller kasta granater.
Needless to say, my moment of epic ownage turns to dancing around the enemy screaming "Enemy Spotted" to my teammates.

Hahahaha fan va kul det låter.

Medlem

var det nån mer som gjorde tränings uppdragen typ 5 gånger men dom sparades aldrig??? Jag lackar sönder!!!


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem
Skrivet av Wahlstrom:

var det nån mer som gjorde tränings uppdragen typ 5 gånger men dom sparades aldrig??? Jag lackar sönder!!!

Dom fixade det i förra patchen. Kan vara möjligt att det forfarande fungerar dåligt men det har löst sig för mig iaf.

Nu ska vi se om jag kan lira lite mp med den här patchen dårå=)

Inaktiv
Skrivet av Wahlstrom:

var det nån mer som gjorde tränings uppdragen typ 5 gånger men dom sparades aldrig??? Jag lackar sönder!!!

Japp, när det nyss hade släppts.. Gick inte komma vidare efter skyttebanan heller :\

Medlem

Jag har noterat att statusen för träningen verkar uppdateras, men att det inte sker omedelbart. Nästa gång jag spelat har jag sett att tidigare utförda träningar har ändrat status. Det fungerar ju knappast 100%-igt, men det blir gradvis bättre, som jag ser det.

Inaktiv

Uppdragen fungerar iaf att göra. Har dock inte orkat testa ngt mer än de 2 första.

Medlem

Fet chans o installera detta. Folk är rädda för FRA, IPRED här i Sverige medans detta bevisligen är spyware på din dator direkt från Pentagon. De ser allt du gör.

För att inte tala om den vidriga rekryteringsprincipen till ett vidrigt land och en vidrig arme.

Inaktiv
Skrivet av Phobos:

Fet chans o installera detta. Folk är rädda för FRA, IPRED här i Sverige medans detta bevisligen är spyware på din dator direkt från Pentagon. De ser allt du gör.

För att inte tala om den vidriga rekryteringsprincipen till ett vidrigt land och en vidrig arme.

Lycka till med att undvika allt som produceras i USA.

AA3 är knappast spyware skulle innebära ENORM badwill för US army.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Inaktiv
Skrivet av Phobos:

Fet chans o installera detta. Folk är rädda för FRA, IPRED här i Sverige medans detta bevisligen är spyware på din dator direkt från Pentagon. De ser allt du gör.

För att inte tala om den vidriga rekryteringsprincipen till ett vidrigt land och en vidrig arme.

Orka vara nojig..

1
Skriv svar