The Punisher: No Mercy på PSN

Robot
Medlem
The Punisher: No Mercy på PSN

Vilket The Punisher är det då? Ni har en bild från det senaste, men omslagsbild från det äldre.

Medlem

Jag gillade det första punisher spelet det var riktigt sjukt och brutalt därför var det också sinnessjukt skoj.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Det som är skämmande är att detta (punisher) är mer Max Payne än vad Max Payne 3 är.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Kalas, äntligen släpps det! Tar och köper det på amerikanska kontot då det säkerligen kommer kosta 90 kronor här, så man sparar ju en 15 - 20 spänn iallafall! Gött med lite Punisher-våld, länge sedan sist!


signatur
Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Jag gillade det första punisher spelet det var riktigt sjukt och brutalt därför var det också sinnessjukt skoj.

Det första? Du vet att de finns fler än 2 Punisher spel, dom första spelen kom ut 1990 till PC, NES, Game Boy plus Arcade...

Medlem
Skrivet av AstroCreep:
Skrivet av Hardboiled15:

Jag gillade det första punisher spelet det var riktigt sjukt och brutalt därför var det också sinnessjukt skoj.

Det första? Du vet att de finns fler än 2 Punisher spel, dom första spelen kom ut 1990 till PC, NES, Game Boy plus Arcade...

När jag blir stor vill jag bli som dig. Du kan så mycket.

Medlem
Skrivet av AstroCreep:
Skrivet av Hardboiled15:

Jag gillade det första punisher spelet det var riktigt sjukt och brutalt därför var det också sinnessjukt skoj.

Det första? Du vet att de finns fler än 2 Punisher spel, dom första spelen kom ut 1990 till PC, NES, Game Boy plus Arcade...

K då menar jag det första Punisher spelet som kom ut efter 1900-talet då..............orkar man ens bry sig?


signatur

I got a Goldenshower.

1
Skriv svar