Co-op för två i Modern Warfare 2

Medlem
Co-op för två i Modern Warfare 2

Whatever they say!

Medlem
Medlem

Är det co-op på samma maskin, co-op över internet eller båda?

Medlem
Skrivet av gamer_:

Är det co-op på samma maskin, co-op över internet eller båda?

bra fråga, gissar väl på att xbox och playstation kommer har splitscreen upp till 4 spelare, men pc lär väl ha över nätet.

Medlem

bra gjort InF (=D)

Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av gamer_:

Är det co-op på samma maskin, co-op över internet eller båda?

bra fråga, gissar väl på att xbox och playstation kommer har splitscreen upp till 4 spelare, men pc lär väl ha över nätet.

Det är bara 2 spelare co-op.
Tur att dom inte blandar in det i SP kampanjen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

hahaha "clusterfuck":D

Medlem

Det här blir kanon!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

fy fan va coolt

Medlem

Give me now! Ne men seriöst, bra tänkt av IW

Medlem

Detta kommer nog glädja flickvännen (samt mig, såklart).


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem

Håller med om att Singelplayer läget får lida om man tvingar in co-op i det så det här är bra gjort av IW.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Bryr mig inte om co op... men spelet ser jag fram emot.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Lite besviken ändå. Tvinga in? Inte precis så att man verkligen måste spela co-op om man inte känner för det.

Hoppas det bara inte blir som något av splintercell spelen där det var ca 4a banor co-op sen var det inget mer med det.

Men men, klart bättre än inget!:up:

Gött :D:D:D


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Medlem

Låter bra att dem inte pajar story-mode bara för att klämma in Co-op.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Inaktiv

2 personers co-op. Personligen för mig känns det fattigt, jag skulle snarare tro att det är eftersom man i princip sitter på en räls i cod spelen så ids dom inte göra kartorna så att det fungerar både med 2 och 4 personers coop. 4-8 personers coop har fungerat bra i många spel utan någon jävla klusterfuck, enklare med två personers för att spara pengar och tid på utvecklingen eftersom man måste mjölka oss på pengar en gång per fucking år. Tydligen är jag dock så lättlurad så att jag skaffar skiten varje år trots att det är en patetisk konsolport varje gång. Antar att det är en brist på helt hjärndöda military shooters med bra grafik. Ge mig ett riktigt rainbow six eller ghost recon anpassat till 2000-talet.

Medlem

Ja tycker dom borde ha det som i Halo 1. Alla cutscenes och storyn bygger på att det bara är en, men när man kör är det 2. Helt "ologiskt" men kul att dom bara körde över problemet som dom gjorde! Mer Halo 1- coops!


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Medlem

Hoppas det är splitscreen på konsollerna iaf. Det som är roligast, sitta o lira och slå på polaren när han gör nåt dumt.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Hoppas det är splitscreen på konsollerna iaf. Det som är roligast, sitta o lira och slå på polaren när han gör nåt dumt.

Dagsens sanning grabbarn! Spelvåld föder inte våld, spelidioti föder våld!


signatur
Medlem

Co-op är alltid bra, men ska helst vara fyra Har hela tiden hoppats på nåt Terrorist Hunt-liknande läge (a la Rainbow Six), de gjorde ju nåt åt det hållet till World at War. Kommer köpa hur som helst, men hoppas verkligen på nåt läge för 4 pers!

Medlem
Skrivet av xXMarcusXx:

Ja tycker dom borde ha det som i Halo 1. Alla cutscenes och storyn bygger på att det bara är en, men när man kör är det 2. Helt "ologiskt" men kul att dom bara körde över problemet som dom gjorde! Mer Halo 1- coops!

Helt rätt, så borde alla spel minst ha det. Tryck in skiten bara, spelar ingen roll om det inte är helt anpassat för mer än 1 spelare.

2 spelare = dubbelt så roligt imo.

Jaba-daba-do


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Så jäkla ruggit nice!!!! jag är så sjukt sugen på detta spelet.

jag vill ha det nu så man kan sitta o lira på semestern, på vintern jobbar man ju hela tiden och hinner inte lira...

Medlem

Om man spelat 2-player coop i Splinter Cell spelen så vet man att det kan vara ruggigt kul...

Hoppas nu bara på split-screen OCH Online co-op...
Så att stackars 360:ägarna slipper skaffa Gold

Medlem

åhh!!! Vad jag längtar!!!

1
Skriv svar