Datum för Aion: Tower of Eternity

Robot
Datum för Aion: Tower of Eternity
Medlem
Datum för Aion: Tower of Eternity

väntar redan, betan är sjukt rolig fan

Medlem

Härlig nyhet, det jag behövde. Tog direkt 20dagar semester till releasen.

Medlem

Kommer man kunna spela ensam eller måste man gruppa? Tänker främst på när man slöspelar/questar. Att man behöver en grupp i dungeons och liknande är ju rätt givet.

Medlem

Än så länge så vet vi bara att lvl 1-10 går att levla helt själv, däremot är det förtidigt att säga hur det ser ut på högre levels då de capat max lvl till 10, 2-6 juli ökas capet med 10 lvls så då kanske man kan få en lite bättre översikt. Då de fokuserar mycket på The Abyss(pvp arean) där Asmodians, Elyos och Baluar slåss om makten så borde det gå att köra solo till en resonabel nivå innan man måste spela i partys.

Medlem

Åfasiken på det viset, man tackar för informationen.

Medlem

Awesome! Kan knappt vänta

Medlem

God Jul i förskott för er som ser framemot det...

Medlem

Korean MMO... nej tack

Medlem

Många tycker att Lineage spelen blev rätt lyckade men har inte testat dem själv, men vad jag hunnit köra av Aion closed beta 2 som var nu den 19juni-22juni så gillar jag det.
Synd bara att man missa första closed betan.

Fast om man är nyfiken på hur det är att levela efter level 10 kanske man kan kolla på forumet på aiononline.se =o

aiononline.se har lite filmer från betan (den 5-7juni 09) då man klart ser att de har gubbar mellan 17-20 =o.
Och de tog gruppfoto i CB2 bara någon timma efter betan öppna så jag antar att de redan hade gubbar på rätt level för att ta sig till staden.

Medlem
Skrivet av Nertip:

Än så länge så vet vi bara att lvl 1-10 går att levla helt själv, däremot är det förtidigt att säga hur det ser ut på högre levels då de capat max lvl till 10, 2-6 juli ökas capet med 10 lvls så då kanske man kan få en lite bättre översikt. Då de fokuserar mycket på The Abyss(pvp arean) där Asmodians, Elyos och Baluar slåss om makten så borde det gå att köra solo till en resonabel nivå innan man måste spela i partys.

Det går att levla till 25 ensam. Däremot är det vissa quests på slutet innan man dingar 20 (tror jag det var) som kräver att man är en grupp men man kan ju välja att inte göra dem (dock tror jag vissa av dem var slutmissions på varje ställe så det är nog rekommenderat att göra dem). Sen är det nytt ställe att bege sig till varpå det kommer många enkla quests igen.

Medlem

Heter det inte bara Aion nu för tiden?

Medlem

spelet är skoj, koreanmmo as it may be så går det inte att ignorera bra produktionsvärden. Blir antagligen ett köp när det släpps.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Fuidama:

Och de tog gruppfoto i CB2 bara någon timma efter betan öppna så jag antar att de redan hade gubbar på rätt level för att ta sig till staden.

Betan öppnade på fredagen, gruppfotot togs söndag-kväll. Nästan hela betatiden hade gått, men ja, vi hade karaktärer innan, vi som var med i första closed betan.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:
Skrivet av Fuidama:

Och de tog gruppfoto i CB2 bara någon timma efter betan öppna så jag antar att de redan hade gubbar på rätt level för att ta sig till staden.

Betan öppnade på fredagen, gruppfotot togs söndag-kväll. Nästan hela betatiden hade gått, men ja, vi hade karaktärer innan, vi som var med i första closed betan.

AAh ok jag såg fel på datumet XD

Tyckte det var lite väl close-call få upp en gubbe från 1 till 10 på nån timma lät lite svårt
Men ja då antog jag att ni redan hade någon på 10 redan

Medlem

Har förhandsbokat Collector's Edition på CDON. Hoppas fan bara de ger mig beta-nyckeln. Skickade ett mail till dom medan senaste betan var igång och fick som svar att de inte hade spelet i lager. Är inte det klart som fan att de inte har?

Tvivlar på att de ens läste mitt mail. Fast ska ha den där nyckeln i Juli i alla fall, annars tar jag och förhandsbokar någon annan stans och ger CDON fingret till framtida förhandsbokningar!

(Fick prova betan på en polares account, och jag är förälskad i det. )

Medlem

Godsaker?

This better be good.

Jag fick inte bli betatestare :S och jag försökte även i koera.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Så, vad är det som skiljer sig mellan det vanliga koreanska MMORPG:et och detta?

Medlem

Wingu . Den största skillnaden jag kände var väl att det gick rätt fort o lvla.

Antar koreanerna tonat ner lvl grindandet för att locka "slöa wow" spelare från väst. Synd imo då grinda är tokigt roligt

Medlem

Hm, problemet med "snabb" leveling är ju att man samtidigt måste hålla uppe end-game content på max hela tiden. Grinding är ju en del av det som får att spelarna stannar kvar!

Medlem

Jepp men det jag menar är i västerländska mmos så lvlar man till max på en månad kanske. Iaf när jag körde Lineage 2 så tog det sjukt länge o ens bli midlevel.

Nån som kört Lineage 2 mer än mig kan nog svara på hur lång tid det brukar ta o bli max lvl.

Medlem

Jag kommer visserligen ihåg tiden när jag spelade FFXI. Där tog det också sjudjävla lång tid om man hade otur, där spelaren dessutom måste spela i ett party hela tiden för att kunna levla.

Inaktiv

när kommer beta event 5 o när kommer de dela ut nycklarna ja har väntat skit länge för det hät spelet

Medlem
Skrivet av Salami:

väst. Synd imo då grinda är tokigt roligt

;O

nej!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

1
Skriv svar