Antichrist-filmen blir spel

Robot
Antichrist-filmen blir spel

Sjuk film, hur ska man göra spel på den filmen? ett skräck+klicka sig fram spel?

Jag förstår inte hur de ska lyckas göra ett bra spel på inte ens två år dock, har de gjorts innan?


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

Man kan ju hoppas att geniet Von Trier syftar på de första Alone in the dark-spelen

Kan bli spännande att se produkten.


signatur

"All you need in this life is ignorance and confidence, and then success is sure" - Mark Twain

Inaktiv

najs


signatur

a"C"RED -

Medlem

Kan ju folket bakom Postal sätta sig och börja programmera. Känns dock inte som det kommer bli någon vidare kvalitet, för vem vill spendera flera miljoner på ett spel som kommer få 18+. Man utesluter ju en större del av alla som köper spel genom att ha hög åldersgräns.

Medlem

Neeeeeeeeeeeeeeeeej! Detta var den sämsta filmen jag sett i hela mitt liv, varför måste de göra ett spel också :'(

Medlem
Medlem

Haha vafan döda barn? Antichrist getting banned in a store near you!
Har inte sett filmen så jag har ingen aning om vad det hela handlar om, får kolla youtube


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Håkan:

Känns dock inte som det kommer bli någon vidare kvalitet, för vem vill spendera flera miljoner på ett spel som kommer få 18+. Man utesluter ju en större del av alla som köper spel genom att ha hög åldersgräns.

Antar att du skojade, men hört talas om GTA?

Inte sett filmen än men ser framemot det, Trier är kung, hade inte suttit fel med lite mer Riget...


signatur
Medlem

Spelet har väl utmålats som Myst med döda barn? Det skulle iaf kunna skötas med låg budget för att möta relativt låga försäljningssiffror.

Skrivet av Puddy:

Spelet har väl utmålats som Myst med döda barn? Det skulle iaf kunna skötas med låg budget för att möta relativt låga försäljningssiffror.

Varför det? Personligen skulle jag hellre köpa detta än WoW.


signatur
Medlem

Underbart att se ett projekt som tänjer på gränserna. Jag vill göra ett spel som går ut på att halshugga bebisar med snöskovel.

1
Skriv svar