Square Enix ger sig på strategigenren

Robot
Inaktiv
Square Enix ger sig på strategigenren

"Spelet utvecklas av brittiska Wargaming"

Liten detalj; Wargaming är vitryssar.

F


signatur

Our generation has had no Great War and no Great Depression. Our war is spiritual - our depression is our lives.

Medlem

Oj, ett strategispel i WWII-setting. Vad originellt.

Medlem

Såg väldigt snyggt ut, men också väldigt oinspererande ut. Kan säkert vara nånting för folk nya till genren, väckte inte det minsta intresse i mig dock.

Äh men helvete.. jävla andra världskriget..så sjukt jävla trött på alla spel som utspelar sig i den eran. Fyfan.. Jag skippar såna spel per automatik nuförtiden, oavsett utförande.

Det är som att bli bombad med 200 Hitler-dokumentärer på TV och alla är unika....yeah right.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Fredrik II:

"Spelet utvecklas av brittiska Wargaming"

Liten detalj; Wargaming är vitryssar.

F

Skumt då att de har en London-adress i sina kontaktuppgifter på den officiella sidan.


signatur
Inaktiv
Skrivet av spiken:
Skrivet av Fredrik II:

"Spelet utvecklas av brittiska Wargaming"

Liten detalj; Wargaming är vitryssar.

F

Skumt då att de har en London-adress i sina kontaktuppgifter på den officiella sidan.

Mycket vanligt bland östeuropeer att ha "brevlådeadresser". Wargaming har även en sådan i New Orleans om jag kommer ihåg rätt.

Men de 7-8 gånger jag träffat Nick (BizDev) och Victor (VD) har de hävdat att de är vitryssar iaf.


signatur

Our generation has had no Great War and no Great Depression. Our war is spiritual - our depression is our lives.

Medlem

De i Östeuropa är bäst i att göra RTS.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Står inte Square bakom SupCom 2 osv också? Jag är för slapp för att kolla nu


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Vad var speciellt med det då? Jag trodde att Square Enix var utvecklarna. Ge ut ett spel kan väl alla göra.

1
Skriv svar