Red Faction: Guerrilla

Inaktiv

Grymt bra multiplayer spel! Ja det är roligt singelplayer också men MP är riktigt bra..

Medlem
Skrivet av GDJb:

Hm. Demot var ju snudd på värdelöst!

Håller med fullständigt. Törs därefter inte betala för det här spelet.

Medlem

Hur kul som hellst. Så himla gött att röja när tanten och barnen somnat.

Medlem

om detta kommer till pc ska jag "köpa" det

Medlem

Varför är de bara jag som tycker att detta är ett stress spel från h-vetet?
Vill man demolera ett hus slutar de typ aldrig komma gubbar så man måste in och panga sönder huset fort som fasen.
Sen när man har gubbar efter sej måste man ju för tusan till ett safehouse för att få av sej gubbarna igen?
Eller är de bara jag som lyckas med det?

Kommer nog aldrig starta detta stress spel igen.

Eller har jag missat nåt?

Inaktiv

Historian är som sagt ganska dålig. Men det skulle vore ok om det fanns någorlunda bra AI. Jag testade Normal först men bytte snabbt till Hard, fast det blev ingen större skillnad.

De enda gångerna man dör är väl ibland på biluppdragen, speciellt när de kommer med sina bilar som är utrustade med "åskvapen".

Annars är det bara att undvika att bli omringad, mha markradarn, och det blir ganska svårt att dö vilket blir tråkigt i längden.
AIn är väldigt dum, den anfaller sällan, den kastar aldrig handgranater (endast mot fordon) och dör väldigt lätt jämfört med en själv.
Det verkar inte spela någon roll om man förstört byggnader eller inte (vilket skulle kunna göra det svårare för AIn antar jag), den beter sig lika dumt.

Det finns ingen anledning att köpa RFG för att spela mot AIn. Det går väl an att spela när man har lite tråkigt men inget jag direkt längtar tillbaka.

"Vill man demolera ett hus slutar de typ aldrig komma gubbar så man måste in och panga sönder huset fort som fasen."
Nja, jag tycker inte det kommer så många. Sedan får man köpa uppgraderingar så att man kan lägga flera bomber samtidigt, jag kan lägga 5 st nu (är i Dust).

"Sen när man har gubbar efter sej måste man ju för tusan till ett safehouse för att få av sej gubbarna igen?"
Nej, det räcker att köra ifrån dem någonstans. De hänger aldrig med. Det räcker ofta att köra iväg några 10-tals m, hoppa ur bilen och gömma sig bakom någon sten. De hittar en i princip aldrig och det blir grönt till slut. AIn är stendum.

Inaktiv

hur fasiken har jag kunnat missa den här pärlan? nå, är köpt nu o skall snart spelas

12
Skriv svar