Ny film från Wolfenstein

Robot
Medlem
Ny film från Wolfenstein

Ja så värst snyggt är det ju inte.. Får hoppas att spelkänslan är lika bra som i RTCW..

Medlem

+1


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

förbannat dålig trailer.. men har fortfarande höga förväntningar på spelet!

Medlem

Bara jag som tycker att det ser ut som ett PS2 spel?


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

fan vad alla klagar på grafiken på spel nuförtiden. jovisst grafiken är väl viktig. men det måste ju inte vara high-tech på vart enda spel som släpps hela tiden. det var bättre för när grafiken inte var lika viktig

Medlem

Kul film... not.

Medlem

Det är ju Id Tech 4, ffs. Det är snyggt för att vara gjort på Doom 3-motorn.
Sluta vara så grafikkåta.
Ofta ni bara gillar spel med Crysisgrafik (Dvs. bara Crysis).

Bokade detta för nån vecka sedan Längtar

Medlem

Tycker det ser riktigt fult ut! Doom 3 är ju fortfarande rätt fint att glo på när man spelar men det här såg inte okej ut. Hoppas fan att det är roligt!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Otroligt fult och ointressant.

Medlem

I mina ögon så var det multiplayerläget som var den stora behållningen i RtCW, och jag hoppas att så även är fallet här.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av v1lle3:

Det är ju Id Tech 4, ffs. Det är snyggt för att vara gjort på Doom 3-motorn.
Sluta vara så grafikkåta.
Ofta ni bara gillar spel med Crysisgrafik (Dvs. bara Crysis).

Bokade detta för nån vecka sedan Längtar

Missat Far Cry 2?

För övrigt en av de sämsta trailers ja har sett.
Men fortfarande hypad!


signatur
Medlem

Fy faan. De så riktigt kasst ut! Såg ut att vara flera år gammalt.


signatur

| AMD Ryzen 7 7800X3D | Corsair 2x16GB DDR5 6GHz CL30 | Asus ROG Strix X670E-F | Gigabyte RTX 3080 OC 10GB | Samsung 990 Pro | Acer Predator Z35+ 35" | Logitech G413 | Logitech G310 | Sennheiser Game One |

Medlem

Ser fram emot spelet men de hjälper inte precis hypen på traven med den här typen av filmklipp. Riktigt risigt.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Jag tror den här banan kommer vara riktigt rolig Längtar efter releasedatumet

Wolfenstein <3


signatur

Game long and prosper

Medlem

Sjukhusmiljö, va nytt och fräscht! inte... Trist med denna fantasilöshet som verkar prägla branschen.

Medlem

Verkar vara något slags tekniskt problem när jag försöker se trailern. Det liksom hackar hela tiden, och kameran tycks hoppa vilt fram och tillbaka.......


signatur

"Now you can see I've taken a hit to my head. It's nothing serious, but I am bleeding badly." -OFP2

Medlem

Tyckte också grafiken såg väldigt avskalat ut för ett spel år 2009. Enkla texturer och få detaljer.
Trodde nästan att det var en trailer från den första Wolfenstein-remaken som kom, baserat på Quake 3-motorn.

1
Skriv svar