Mortal Kombat 9 blir "sjukt våldsamt"

Robot
Medlem
Mortal Kombat 9 blir "sjukt våldsamt"

Men titta, en gimmick. HYPE HYPE HYPE!

Medlem

Våld är roligt:D

Medlem
Medlem

tss, alla MKs är sjukt våldsamma ..Gott

Medlem

Bra våldsamma spel är roliga.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Kan de bara få bort stelheten i gubbarnas rörelser så skulle MK serien bli mycket bättre.
Just att det känns som man försöker slåss med 2st större kylskåp ibland kan vara enerverande.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

härligt ett nytt mk

Medlem

YES YES YEEEEES! Extremt sugen på ett nytt MK.
Man kan ju hoppas att dom följer Capcoms exempel och kör kameran låst ifårn sidan som i alla 2D fighters då fighting gör sig bäst så.
Och SF4 blev ju inte precis en flopp så kan bara be till gudarna att fler tar efter då jag verkligen inte gillar flaxande kameravinklar.

Medlem

mortal combat yiihaa

har 1 & 2 på mega drive


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

MEr våld till Folket!!!!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

En gång i tiden såg jag MK på super nintendo för första gången i mitt liv, jag tappade minst sagt hakan, det här var ju nästan coolare än mina turtles gubbar!

Jag tror jag låter det minnet leva gott.

Inaktiv

Tänk om det skulle bli ett AO klassat spel.. Det skulle äga


signatur

[b]"I See no God up here..."
Yuri Gagarin 1961

Medlem

woho mer överdrivet våld ^^ älskar MK serien just pga det överdrivna våldet som är så sjukt att det inte är ett dug trovärdigt ^^ sen är det rätt kul å lira spelen åxå lite svår på cpu dock men ända bra. till skilnad mot för många av "MK wannabees" som finns som är våldsamma men värdelösa å lira.

Medlem

Hajpad? Yeaaaaaahhhh!


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

YES !!!!! FINALLY !!!!

GET OVER HERE !!!


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem

Hoppas dom lyckas bli Postal 2 våldsamma xD


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Hoppas dom lyckas bli Postal 2 våldsamma xD

Postal 2 är våldsamt på ett tragiskt sätt medans MK-liren alltid varit tragiskt våldsamma, förhoppningsvis så får vi mer av det goda blodet och kanske kan vi få se lite inälvor nu? Var ett tag sen


signatur
Medlem

Ja det är klart att han hypar detta spelet. Han vill ju sälja så mycket som möjligt.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Inaktiv

Mk är det bäste fight spelet som gjorts spela det första gången på super nintendo sen dess har jag inte slutat Mk serien har alla och har klarat alla har till och med orginal spelet från super nintendo

1
Skriv svar