Ni vann Anno 1404

Robot
MFC
Medlem
Ni vann Anno 1404

Grattis till vinnarna... en fråga dock... är jag på något sätt bannad från att bli en vinnare? (någon admin som kan svara kanske?)

Vill bara kolla eftersom jag vill veta om det ens är lönt att ställa upp i tävlingarna...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Äsch, jag vinner aldrig nåt.

Får väl förboka istället, testade demot och det var riktigt bra.

Medlem

Attans, detta hade suttit fint gratis Grattis till er som vann!

QRT
Medlem

Det borde vara riktigt svåra frågor, och några fler av dom. Djupgående frågor för dem insatta i spelserien. Så att det bara blir några få som klarar av dem. Nuvarande frågor är bara att googla fram.

Inaktiv

wooo jag vann

Medlem

Grattis, tråkigt ingen MP finns dock :/


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

grattis igen


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av skauninG:

Grattis, tråkigt ingen MP finns dock :/

Det ska finnas i fullversionen, det saknades dock i demot.

Grattis till vinnarna iaf, då slipper jag avboka min beställning

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av MFC:

Grattis till vinnarna... en fråga dock... är jag på något sätt bannad från att bli en vinnare? (någon admin som kan svara kanske?)

Vill bara kolla eftersom jag vill veta om det ens är lönt att ställa upp i tävlingarna...

Yes, du är bannad från att vinna.

MFC
Medlem
Skrivet av Silvarn:
Skrivet av MFC:

Grattis till vinnarna... en fråga dock... är jag på något sätt bannad från att bli en vinnare? (någon admin som kan svara kanske?)

Vill bara kolla eftersom jag vill veta om det ens är lönt att ställa upp i tävlingarna...

Yes, du är bannad från att vinna.

^^ nah, du är nog inte rätt person att bekräfta det...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:
Skrivet av Silvarn:
Skrivet av MFC:

Grattis till vinnarna... en fråga dock... är jag på något sätt bannad från att bli en vinnare? (någon admin som kan svara kanske?)

Vill bara kolla eftersom jag vill veta om det ens är lönt att ställa upp i tävlingarna...

Yes, du är bannad från att vinna.

^^ nah, du är nog inte rätt person att bekräfta det...

Du tror väl inte att det är typ 30% chans att vinna eller något sånt?

Medlem
Skrivet av MFC:
Skrivet av Silvarn:
Skrivet av MFC:

Grattis till vinnarna... en fråga dock... är jag på något sätt bannad från att bli en vinnare? (någon admin som kan svara kanske?)

Vill bara kolla eftersom jag vill veta om det ens är lönt att ställa upp i tävlingarna...

Yes, du är bannad från att vinna.

^^ nah, du är nog inte rätt person att bekräfta det...

Ställer man en dum fråga får man ett dumt svar. ^^

Tror du allvarligt att du skulle vara bannlyst från att vinna priser? Ska du inte skriva och skicka in samma fråga till Svenska Spel och fråga varför du aldrig vinner den där miljonen på skraplotter?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Men, nu blev jag avis :/

Aja, grattis till alla vinnare!

Medlem

Grattis.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Redaktör
Skrivet av MFC:

Grattis till vinnarna... en fråga dock... är jag på något sätt bannad från att bli en vinnare? (någon admin som kan svara kanske?)

Vill bara kolla eftersom jag vill veta om det ens är lönt att ställa upp i tävlingarna...

Om du hade blivit avstängd från tävlingsdeltagande hade vi givetvis talat om det för dig, samt förklarat varför.

En bra start för att kunna vinna är att ha alla rätt, vilket du inte hade denna gång.


signatur
MFC
Medlem
Skrivet av Silvarn:

Du tror väl inte att det är typ 30% chans att vinna eller något sånt?

och

Skrivet av mr.bear:

Tror du allvarligt att du skulle vara bannlyst från att vinna priser? Ska du inte skriva och skicka in samma fråga till Svenska Spel och fråga varför du aldrig vinner den där miljonen på skraplotter?

Vill bara veta om jag är avstängd från att vinna tävlingar vilket man kan bli om jag inte minns fel. För övrigt föreslår jag att ni läser min kommentar igen.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

MFC
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av MFC:

Grattis till vinnarna... en fråga dock... är jag på något sätt bannad från att bli en vinnare? (någon admin som kan svara kanske?)

Vill bara kolla eftersom jag vill veta om det ens är lönt att ställa upp i tävlingarna...

Om du hade blivit avstängd från tävlingsdeltagande hade vi givetvis talat om det för dig, samt förklarat varför.

Tack, var allt jag ville veta. Ni andra kan sluta flamea o börja göra era läxor!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

wtf? jag vann!? trodde jag aldrig hehe grattis ni andra också
tack FZ!

Medlem
Skrivet av MFC:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av MFC:

Grattis till vinnarna... en fråga dock... är jag på något sätt bannad från att bli en vinnare? (någon admin som kan svara kanske?)

Vill bara kolla eftersom jag vill veta om det ens är lönt att ställa upp i tävlingarna...

Om du hade blivit avstängd från tävlingsdeltagande hade vi givetvis talat om det för dig, samt förklarat varför.

Tack, var allt jag ville veta. Ni andra kan sluta flamea o börja göra era läxor!

Det var ju just det jag menade, även om jag skrev ut det på ett litet "lustigt" sätt. Hade du blivit avstängd från tävlingarna hade du nog redan blivit informerad om det.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av skauninG:

Grattis, tråkigt ingen MP finns dock :/

Det ska finnas i fullversionen, det saknades dock i demot.

Grattis till vinnarna iaf, då slipper jag avboka min beställning

/ LordDaimos

Det finns inte i fullversionen heller. Helt otroligt, men sant.

Medlem

argh! blir ett köp ändå hoppas det är roligt! grattis!

Medlem

Bah, missade första frågan tror jag. Aja, grattis till alla vinnare


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Grattis alla!

Suck.. ännu ett nederlag.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Grattis


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem
Medlem

Grattis till vinnarna! Det verkar dock vara omöjligt för mig att vinna, har nu deltagit i tävlar i flera år utan att vinna en endaste gång. Ungefär hur många brukar deltaga i tävlingar liknande denna?

Medlem

Grattis, grattis. Kände på mig att jag skulle vinna den här gången. Magkänslan ljög...

Medlem

Grattis, Trodde de var sunflower som var de första som utvecklade spelet.
Men men jag har aldrig spelat detta lir.

Medlem

Attans att man inte vann hehe. Men grattis till vinnarna.
Får nog ta och köpa det i så fall, verkar ju grymt och mysig.

12
Skriv svar