Ni vann Anno 1404

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av MFC:

...är jag på något sätt bannad från att bli en vinnare? (någon admin som kan svara kanske?)

En bra start för att kunna vinna är att ha alla rätt, vilket du inte hade denna gång.

Hahaha, så jävla bäst

Inaktiv
MFC
Medlem
Skrivet av Tompa:

En bra start för att kunna vinna är att ha alla rätt, vilket du inte hade denna gång.

Det hade jag kunnat klura ut själv. Ni på FZ är så ödmjuka i ert förhållningssätt till medlemmarna...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:
Skrivet av Tompa:

En bra start för att kunna vinna är att ha alla rätt, vilket du inte hade denna gång.

Det hade jag kunnat klura ut själv. Ni på FZ är så ödmjuka i ert förhållningssätt till medlemmarna...

Lite skämt dör väl ingen av?

MFC
Medlem
Skrivet av harligtbobban:
Skrivet av MFC:
Skrivet av Tompa:

En bra start för att kunna vinna är att ha alla rätt, vilket du inte hade denna gång.

Det hade jag kunnat klura ut själv. Ni på FZ är så ödmjuka i ert förhållningssätt till medlemmarna...

Lite skämt dör väl ingen av?

Tycker det är en principsak att medlemmarnas svar lämnade i en tävling förblir en sak mellan dom och redaktionen. Personligen har jag inget emot att ha fel i en tävling.

Nåja, kör vi en runda med lite mer flaming till courtesy of Tompa..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:
Skrivet av Tompa:

En bra start för att kunna vinna är att ha alla rätt, vilket du inte hade denna gång.

Det hade jag kunnat klura ut själv. Ni på FZ är så ödmjuka i ert förhållningssätt till medlemmarna...

Men sluta spela offer, det klurade du inte alls ut själv, annars skulle du inte frågat. Han gav dig ett rakt konkret svar, inget mer. Nu får du sluta klaga, du vinner kanske nästa gång.. eller den efter det om du har tur, jag vann inte heller.

MFC
Medlem
Skrivet av Cedric:
Skrivet av MFC:
Skrivet av Tompa:

En bra start för att kunna vinna är att ha alla rätt, vilket du inte hade denna gång.

Det hade jag kunnat klura ut själv. Ni på FZ är så ödmjuka i ert förhållningssätt till medlemmarna...

Men sluta spela offer, det klurade du inte alls ut själv, annars skulle du inte frågat. Han gav dig ett rakt konkret svar, inget mer. Nu får du sluta klaga, du vinner kanske nästa gång.. eller den efter det om du har tur, jag vann inte heller.

haha here we go


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Redaktör

MFC: Du misstänkte att vi hade tagit bort dina chanser att vinna. Givetvis antog jag att du hade koll på att du svarat rätt, annars har ju misstanken ingen större bäring. Uppenbarligen hade du missat det, varför jag upplyste dig om saken. Om det lät nedlåtande ber jag om ursäkt, det var inte min avsikt. Men du borde faktiskt kolla upp sånt innan tycker jag, nu är ju diskussionen helt meningslös.


signatur
MFC
Medlem
Skrivet av Tompa:

MFC: Du misstänkte att vi hade tagit bort dina chanser att vinna. Givetvis antog jag att du hade koll på att du svarat rätt, annars har ju misstanken ingen större bäring. Uppenbarligen hade du missat det, varför jag upplyste dig om saken. Om det lät nedlåtande ber jag om ursäkt, det var inte min avsikt. Men du borde faktiskt kolla upp sånt innan tycker jag, nu är ju diskussionen helt meningslös.

Trodde faktiskt ni kunde skicka privata meddelanden... nåja FLAME ON!

EDIT: Jag ville bara veta OM jag var avstängd från tävlingarna. Att jag inte vann denna tävlingen kan jag dra mina egna slutsatser ifrån.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv
Skrivet av QRT:

Det borde vara riktigt svåra frågor, och några fler av dom. Djupgående frågor för dem insatta i spelserien. Så att det bara blir några få som klarar av dem. Nuvarande frågor är bara att googla fram.

För folk som är nya till serien och vill börja lira ska inte få göra det.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Härligt värre säger jag bara!

Har funderat som många andra i dessa vinnartrådar att det är helt omöjligt att vinna
Men denna gång gick det vägen, så nu blir det till att köpa den där extra kopian av spelet till polaren så man har nån att spela med!!!

w000t!

Redaktör
Skrivet av MFC:

Trodde faktiskt ni kunde skicka privata meddelanden... nåja FLAME ON!

EDIT: Jag ville bara veta OM jag var avstängd från tävlingarna. Att jag inte vann denna tävlingen kan jag dra mina egna slutsatser ifrån.

Det kunde ju faktiskt du också ha gjort om du hade varit sugen på att ta diskussionen privat... Du såg min ursäkt ovan antar jag?

OM du blir avstängd från en tävling kommer du få tydliga besked om det, plus att du inte kommer kunna delta.


signatur
Inaktiv

Ungefär hur många är det som ställer upp i dessa tävlingar? Skulle vara intressant att veta. Skulle också vilja veta ungefär hur många av de som ställer upp har alla rätt.

Vill veta hur stor chans jag har att vinna egentligen :P.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

MFC
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av MFC:

Trodde faktiskt ni kunde skicka privata meddelanden... nåja FLAME ON!

EDIT: Jag ville bara veta OM jag var avstängd från tävlingarna. Att jag inte vann denna tävlingen kan jag dra mina egna slutsatser ifrån.

Det kunde ju faktiskt du också ha gjort om du hade varit sugen på att ta diskussionen privat... Du såg min ursäkt ovan antar jag?

OM du blir avstängd från en tävling kommer du få tydliga besked om det, plus att du inte kommer kunna delta.

Som sagt, jag ville veta om jag var avstängd och DET svaret kunde jag ta "in public" (därav att jag inte tog det privat), men att i en EDIT av ditt tidigare inlägg lägga till mitt tävlingsresultat vilket jag INTE frågade om.

Ja, jag såg din ursäkt o den är godtagen även om jag inte tog åt mig, handlar bara om principen för mig.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Någon som har hunnit testa spelet? Är det värt ett köp?

12
Skriv svar