Call of Juarez rider in i filmarkivet

Robot
Medlem
Call of Juarez rider in i filmarkivet

Ser ju riktigt riktigt nice ut!, Men jag måste bara höra (har inte hängt med så bra)
Är detta ett öppet spel eller är det ett punkt till punkt spel?


signatur

En riktig svensk föds skrikande, lever klagande och dör besviken.

Medlem

Första delen var relativt linjär, med vissa uppdrag som var något friare än andra. Men det är absolut inget Oblivion. Själv tycker jag dock att det bara är bra, då jag har lite svårt för allt för öppna spel.

I vilket fall som helst... Det ser fruktansvärt mysigt ut. Älskar de öppna stäpperna och de något mer igenväxta flodområderna. Känns verkligen Western. Jag längtar!


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Ibland ser det lovande ut, men så dyker det upp filmer som visar saker som verkligen inte ser genomarbetat ut. Kommer nog avvakta med detta lir.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

ser ut å bli ett givet köp!:up::D

Medlem

Hmm.. avvaktar på recensionerna.. Den här trailern såg ut att kunna vara gjord från 1an :S


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Konstigt det ser ut när han rider på hästen! och vad vare för svartvit töntig skiten de lagt in när man drar pistolerna:(


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Fan vad jag vill ha detta.

Medlem

Ettan var sjukt bra. Detta ser minst lika lovande ut. Dock så ser det ut som hästarna svävar fram


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Inaktiv

Såg ju riktigt trevligt ut

1
Skriv svar