Blood Bowl filmat

Robot
Medlem
Blood Bowl filmat

Hur bra det blir vet jag inte men vilka minnen det väcker från brädspelet
Får nog testa....

Medlem

Kanske att trailern kommer kanske visas för underåriga. Därför har trailern kanske tappat blodet?

Medlem

mjääää, kan bli kul


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

aldrig hörtalas om detta men det såg kul ut :> Nu ligger den i min önskelista :>

Medlem

Om world of warcraft inte innehåller krig så behöver väll inte blood bowl innehålla något blod antar jag.

Och innan någon tar det uttalandet personligt så kan du/ni spara det till nån annan.

Medlem

Syns lite blod i någon av de andra trailersarna.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Frågan är ju hur det verkligen kommer att vara när man väl spela.

Var inte Speedball 2 ( http://www.fz.se/spel/speedball-2-tournament ) tänkt att vara som detta spel mer eller mindre. Men det floppade väl ganska bra?

Medlem

Fint
Hade extra nördig midsommar och lirade Blood Bowl med polarn


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem

Jag var med på stress test betan, och spelet innehåller blod och det håller sig väldigt bra till reglerna från brädspelet.
Tyvärr så kör de sin egen version av digital nerladdning, 50euro och man får 3 veckor på sig ladda ner det, dock kommer det till affärerna om några månader. (Kommer denna vecka i boxat version i Frankrike och Tyskland).

Dock är spelet sjukt kul och jag kommer shoppa det till slut, väntar nog på att boxat version kommer till Sverige.

Medlem

Tycker att det såg ut som Chaos League med lite nya modeller, lite svagt med tanke på att det spelet kom för 5 år sedan.

Medlem

viqtor jo men Chaos League var ju en ren ripoff på Blood Bowl i princip. Detta är ju samma företag fast med en riktig Blood Bowl licens om jag inte minns fel.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Så himla givet köp!!!

Inaktiv
Skrivet av Murre:

Dock är spelet sjukt kul och jag kommer shoppa det till slut, väntar nog på att boxat version kommer till Sverige.

Skönt att det kommer ett riktigt bra datorspel av Blood Bowl som är grymt skoj. Ser fram emot det.

1
Skriv svar