SC: Conviction definitivt icke till PS3

Robot
Medlem
SC: Conviction definitivt icke till PS3

Tji fick ni?

Inaktiv

måste bara köpa det här till pc.


signatur

ToMZoN

Medlem

Då får det bli ett köp till PC, men det hade det troligtvis ändå. Längtar ihjäl efter detta spelet!

Medlem

har aldrig fattat charmen med splinter cell

Fan vad man längtar då! Började nyligen spela Splinter Cell spelen ( Chaos Theory, Double Agent ) och älskar dem TOTALT! Kommer bli ett självklart köp till PC.

Medlem

köper till xboxen, Splinter Cell är awesome. Ironside ftw

Medlem

Åh, som jag har väntat på denna titel! Ska bli riktigt roligt att få se hur det går för våran kära herr Fisher. Tycker dock det är tråkigt att PS3-användarna inte får ta det av nästa del av äventyret.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Lika bra. Double Agent till PS3 var fan den värsta porten jag någonsin stött på. Totalt ospelbart. Köper Conviction till PC iaf, eftersom jag inte tycker Splinter Cell spel ska spelas på konsol.


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

Tycker det kommer för lite av smyga spel. Conviction ser brutalt roligt ut.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

PCn täcker upp 360s titlar rätt bra sen att man får använda mus och tangentbord är ju helt klart ett plus

sry 360 ägare, jag var tvungen :s

btw så är förkortningarna riktigt missvisande nu för tiden..

SC: Supreme commander, Splinter cell, Soul Calibur, Star Craft etc

Medlem

Bra att det ska gå att smyga igenom, det är ju det som Splinter Cell handlar om! Älskar att försöka knocka ut så få jag kan och smyga mig förbi.


signatur

Videomupp

Medlem

Yes! Och jag håller med WildThing. Jag har spelat alla Splinter Cell spel för att jag bara AVGUDAR serien, och smyga runt utan att bli sedd är typ det bästa i spelet enligt mig. Man känner sig som en riktig "Sam Fisher"*

Kan ju säga såhär, jag har aldrig haft sympati för en karaktär i ett spel.. men jag tycker verkligen synd om Sam Fisher

*När jag smyger runt IRL eller försöker undvika någon så brukar jag säga att jag är Sam Fisher. Eller "gör en Sam Fisher".

BME
Medlem

haha, måste vara extra hårt för dem med bara PS3 med tanke på vilken dålig port Double Agent var så får de inte ens uppföljaren. Har både Trippel och Xbotten btw


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem
Skrivet av ogglord:

har aldrig fattat charmen med splinter cell

Smyga är kul, fast inte i Splinter Cell. Såg fram emot första spelet mycket, men blev väldigt besviken över hur inlåsta banorna var, hela tiden gå från punkt A till B. Inte som Thief 1&2 där banorna är väldigt stora och fria med massor av alternativa vägar och är roliga att utforskas i nattens mörker.

Medlem

Jaha då får jag använda datorn igen få!! haha

Medlem

Tycker inte ps3-folket missar nått. Av trailers att döma

Medlem

Jo, de missar årets spel, ubisoft har gjort det, det har spelifierat jason bourne/24, de dedikerade spelen var inte mkt att hänga i granen.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

det här ser ut att bli mycket bättre än dom tidigare spelen.

Medlem

Trist men av det senaste jag sett så ser titeln ganska kass ut, Michael Ironside hade det bättre förr!


signatur
Medlem

Vad synd! Har bara PS3. Detta är ett av de få spel som jag ser fram emot som inte verkar komma till PS3. Splinter Cell är som någon nämnt betydligt mer linjärt än Thief-serien men SC har, precis som Thief, en otroligt välgjord ambience som man bara älskar att vara i.


signatur

system: online

Medlem

Vill minnas att det var sagt att Splinter Cell skulle vara helt exklusivt för Microsofts konsol. Något som visade sig vara ren och skär bshit. Tvivlar inte att även Conviction kommer att komma förr eller senare även till PS3, detta är mao en exklusiv titel under en viss tid...

Äger alla delar till pc och denna del är given (såvida inte Ubisoft återgår till att använda sig av "drakonisk" DRM vill säga) då jag gillar serien som tusan=).

1
Skriv svar