kan inte logga in Live Messenger eller gå till Hotmail

Medlem
kan inte logga in Live Messenger eller gå till Hotmail

Får error 80048820 när jag försöker logga in, kan inte komma till [webmessenger.msn.com] heller(vet att sidan fungerar), [hotmail.com] fungerar inte heller(vet att sidan fungerar). Det började igår fast jag kunde logga in innan kvällen men inte titta epost. Har BBB som leverantör av internet ifall det är bra att veta. Går inte att pinga www.live.com heller. Skulle gärna villja fixa detta problem

Medlem

Heh,fick upp nästan samma felmeddelande precis (80048821). Men det berodde på att jag glömt att jag bytt lösenord för bara någon dag sedan.
Jo, precis det fungerar som det skall (om man skriver rätt d.v.s. ).
Kan tyvärr icke hjälpa dig...

Inaktiv

msn verkar allmänt knäppt idag, vilket forum/community man än besöker så finns det en tråd om detta, ta det lugnt, lira något spel eller logga in på ICQ igen

Medlem

[http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=13433]

som sagt, ett bra tillfälle att gå tillbaka till icq istället för att sitta med det mest prestandakrävande programmet någonsin


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Inaktiv

Är det bara jag som inte haft problem alls?

Medlem

varken jag eller någon jag känner i stockholm har haft problem, däremot en del landsortsbor


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv
Skrivet av Hwergelmer:

varken jag eller någon jag känner i stockholm har haft problem, däremot en del landsortsbor

jag sitter mitt i sthlm och får samma felmedelande nu iaf.

1
Skriv svar