Left 4 Dead uppdateras nästa vecka

Robot
Medlem
Left 4 Dead uppdateras nästa vecka

Trevligt, trevligt.

Inaktiv

Vissa banor i survival packen har ett antal småbuggar där man kan gömma sig vid ställen som zombisarna inte kan nå dig har jag hört, såsom Death Toll, vid kanten av banan vid en stor sten. Men det är fixat från förra patchen. Nu får vi bara hoppas de fixar dessa buggar på survivalen.

Medlem

Alltid kul med lite uppdateringar

Inaktiv

Mums! Uppdatering! Längtar ändå sönder till L4D 2! :S

Äntligen lite fler example maps så man kan kolla lite mer hur de utvecklat vissa banor. Tack för det...

Inaktiv

Kanske goda nyheter för både pc och ps3 användare då


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Naaaajs
Jag vill spela på den där "The Mall" banan som jag sett videos på. Den är ju precis som i riktiga filmen!

Medlem

Bara ett försök från Valve att tysta de kritiska rösterna till L4D2.. De lovade guld och gröna skogar innan de släppte L4D...

Dock fick vi vänta i en evighet på att de skulle låsa upp de två andra kampanjerna till versus läget och lägga in ett nytt läge..
Vi väntar fortfarande på fler kampanjer och fler vapen mm... Vart är allt detta Valve? Har ni glömt era lovord??

Svin säger jag bara...

Dock kommer väl L4D bli lite bättre nu när man kan spela hemagjorda kartor mm utan att varje enskild individ ska behöva tanka dessa från nätet.. Varför tog de ens bort möjligheten att tanka från servern till att börja med????

Medlem

Mjo... L4D-2 borde vara en expansion. Själv så har jag slutat tro på guld och gröna skogar bara ni köper ett visst spel av oss. Jag tycker att de flesta spelmakare släpper en halvfärdig produkt och endast patchar en del av det som behövs.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

En annan fråga, L4D2 är exakt samma grafikmotor?


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

Ja det är exakt samma motor. Source motorn om jag har rätt?

Medlem
Skrivet av Orio:

Ja det är exakt samma motor. Source motorn om jag har rätt?

Ja det är samma motor: Source Motorn!
Men den är uppdaterad! Liksom Episode3 kommer få uppdaterad motor!(Ep2 fick ju en massa fysik o shaders uppdaterat i motorn tex)


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Inaktiv

Hur tar man hem nya "kampanjer"?? Vart kan man tanka hem dem?

Börjar bli lite trött på de gamla kampanjerna så det skulle vara nice med lite nya!

1
Skriv svar