Project Reality uppdaterad

Robot
Medlem
Project Reality uppdaterad

är detta mod bra eller? har läst om det verkar lite små kul men aldrig dragit ner det...


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

Undrar samma sak som miffot och är det någon som spelar?

Medlem

Ja det är en bra mod, en av de bästa jag har spelat men det kan vara lite svår att komma in i men när man väl kommit in i det så är det jättekul.

Medlem

Yepp den är super bra!

Medlem

Riktigt bra mod, kräver dock väldigt mycket av spelarna.

Att läsa manualen är till exempel ett måste, gör man inte det förstår man inget. Likaså VoIP, har man ingen mic/headset är det knappt lönt att försöka ens.

Tror inte det är något för alla men tar man tiden å komma in i modden så är den riktigt välgjord och annorlunda från det mesta.

Medlem

Väldigt kul men krävande mod, har själv dock tröttnat för länge sedan, rekommenderar den fortfarande dock om du har tålamod, lätt värt det.

Bästa modden någonsin. Grymt att nya är ute!

Medlem

fan att man ska ha slarvat bort sin BF2 cd då...


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem

får fan lust att testa detta :D... fast jag orkar inte leta upp bf2 *blåsa bort allt damm* och installera skiten samt modden.(är för lat helt enkelt )

Medlem

En frustrerande mod för folk som aldrig testat den tidigare och förväntar sig snabb action. Endast för hardcore. Detta är en seg mod, när du dör får du vänta 60 sekunder på spawn och dör gör du direkt.

Men jag tycker det är roligt.

Medlem

Jävligt roligt spel för den som har tålamodet att lära sig det.

Tycker det borde släppas som standalone, dedikerade devs, dedikerat community. <3

Medlem

Dör direkt? det gör man verkligen inte. det har hänt nåra gånger att man har kört en hel omgång utan att dö en enda gång.. det är inte som BF2 vanilla precis. Och själva anledningen varför det tar 60 sec innan man kan spawna ibland är att man ska vara så försiktigt som möjligt, smyga och förhindra sig för att dö plus att medic ska ha en chans att återuppliva dig.

Spelar man spelet korrekt vilket inte tar så jätte långt tid att lära sig så är det sjukt roligt.

Medlem

Riktigt bra och välgjord mod. Kommer säkerligen att gå tillbaka till PR när jag tar en paus från ArmA 2

Det är ingen mod för fragkåta utan den kräver lagtänkande och planering. Men kul är den!


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

1
Skriv svar