Helgens digitala erbjudanden vecka 25

Medlem
Helgens digitala erbjudanden vecka 25

Inte särskilt mycket intressant för mig den här veckan då allt intressant redan är köpt. Men listan uppskattas som vanligt!

Medlem

Hm... Painkiller kostar ju $9,99?


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Det är visserligen inte något digitalt erbjudande, men Stronghold 2 Deluxe för 69:- på webhallen, är helt klart ett riktigt bra pris!

Länge leve gamla godingar. Även om just Stronghold 2 inte är fullt så gammalt...

nj
Medlem
Skrivet av noaxark:

Hm... Painkiller kostar ju $9,99?

Butikssidan visar vanliga priset (men visar även en liten logga för deras Ghost Hunter/Painkiller promo), lägger du till spelet i din varukorg så ser du att rabatten dras som den ska.

Edit: Fel, inte i varukorgen, däremot när du går till att avsluta köpet så dras rabatten som den ska.

Medlem

Asch, spel redan köpta till fullpris :/ Och jag som var laddad att förhoppningsvis passa på och köpa nåt, får väl hoppas på nästa helg då

Medlem

Noaxark...9,99 - 25% blir drygt 7.51 dollar, men de har sänkt det så mycket som ner till 7.49, det är mer än 25% rabatt? Så vitt jag vet iallafall, fattar inte hur du tänker.

Medlem

wow, jag tror faktiskt att jag ska slå till på empire total war. är det ballt?

Inaktiv
Skrivet av moberg:

wow, jag tror faktiskt att jag ska slå till på empire total war. är det ballt?

Det är ett riktigt bra strategispel, men de släppte alldeles för tidigt och därmed haft många buggar+spelbalans problem.

Om du köper det nu i helgen, köp sent på söndag och vänta till patchen släpps måndag innan du börjar spela det på riktigt. Den adderar massor av bra saker (se annan nyhet på FZ för full info).

Medlem

ok, jag slår nog till på det under helgen och väntar på patchen sen. dock är jag lite fundersam på hur bra det kommer flyta på min dator, den är rätt gammal, är det mycket mer krävande än medieval 2?

Medlem
Skrivet av anon_267:

Hur kommer det sig att ni inte listar ImpulseDriven eller Direct2Drive längre?

Om de har riktiga rabatter har vi med dem också

Impulse har för Nordamerika allena Ubisoft-rea. D2D hittade jag inget på heller.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Kan tipsa om att #Total Overdose är gratis att spela på GameTap. Gäller tydligen tom den 24/6.

nj
Medlem

GamersGate har även 25% rabatt på en del utvalda spel från Kalypso (de prissänkta har priset i röd färg vad jag lyckats avgöra).

Medlem
Skrivet av Stttolpskott:

On Demand:
BattleForge 299:-

Är inte BattleForge gratis nu?

Medlem
Skrivet av moberg:

ok, jag slår nog till på det under helgen och väntar på patchen sen. dock är jag lite fundersam på hur bra det kommer flyta på min dator, den är rätt gammal, är det mycket mer krävande än medieval 2?

testa demot8)


signatur

Sånt e livet

Medlem
Skrivet av Grasfer:
Skrivet av Stttolpskott:

On Demand:
BattleForge 299:-

Är inte BattleForge gratis nu?

Hehe undra ifall folk laddar ner då ändå ;P

nj
Medlem

Battleforge är gratis, men de som köper det får väl en massa extra vad det nu än är som används för att köpa nya kort i spelet, medans de som kör spelet gratis får nöja sig med startkorten samt måste betala för att få extra.

Medlem
Skrivet av anon_267:

Hur kommer det sig att ni inte listar ImpulseDriven eller Direct2Drive längre?

D2D använder ju åtminstone sig av $ för oss Europeér, till skillnad mot Steam's Euro och systemet med 1 $ = 1 €.
/facepalm.

Jävla nötter är de.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

nj
Medlem
Skrivet av Castor.T:
Skrivet av Barktrollet:

Hur kommer det sig att ni inte listar ImpulseDriven eller Direct2Drive längre?

D2D använder ju åtminstone sig av $ för oss Europeér, till skillnad mot Steam's Euro och systemet med 1 $ = 1 ?.
/facepalm.

Jävla nötter är de.

Fast på D2D så tillkommer även moms på 25% på priset som är listat, något som är inräknat i priserna på Steam (sedan de övergick till euro iaf).
Dessutom är många av spelen som säljs på D2D.com bara tillgängliga för de som bor i USA och Kanada.
D2D.co.uk finns ju med, där priserna är i pund, oftast där Harpa (och jag eftersom jag ofta hjälper Harpa) kollar efter erbjudanden.

Medlem
Skrivet av nj:
Skrivet av Castor.T:
Skrivet av Barktrollet:

Hur kommer det sig att ni inte listar ImpulseDriven eller Direct2Drive längre?

D2D använder ju åtminstone sig av $ för oss Europeér, till skillnad mot Steam's Euro och systemet med 1 $ = 1 ?.
/facepalm.

Jävla nötter är de.

Fast på D2D så tillkommer även moms på 25% på priset som är listat, något som är inräknat i priserna på Steam (sedan de övergick till euro iaf).
Dessutom är många av spelen som säljs på D2D.com bara tillgängliga för de som bor i USA och Kanada.
D2D.co.uk finns ju med, där priserna är i pund, oftast där Harpa (och jag eftersom jag ofta hjälper Harpa) kollar efter erbjudanden.

Moms eller inte, det är fortfarande billigare än Steam.

Men tyvärr som du säger är vissa spel bara tillgängliga för jänkarna.

Hur som haver tänker jag ändå inte använda Steam pga Euro.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

1
Skriv svar