Köp Bioshock och Oblivion i ett paket

Robot
Medlem
Köp Bioshock och Oblivion i ett paket

Stackars satar som spelar Oblivion på konsoll.

I övrigt en jävla udda "box". Mjölk mjölk.

Medlem

Ehh...hur kan du få detta till "mjölk" tramset?
2 kanonbra spel?? Det är ingen uppföljare eller expansion.. då kan det fan inte vara "mjölkning".
Igentligen är den inte så udda iheller. 2 helt olika spel iofs, men båda två har sålt enormt mycket och är riktigt populära. Vad är bättre än att få 2 så populära spel på en gång?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

illa jag som köpte bioshock bara för en vecka sen

Medlem

Bra för dom som inte spelet spelen, mycket bra spel.

Men gillar inte sådana här releaser samma gäller classic edition boxar. Köper hellre spelen separat begagnade i original box (om jag ni inte redan ägde båda spelen så klart).

QRT
Medlem

Skitpaket för två skitspel

Inaktiv

bioshock såldes för 50kr på steam för ett tag sen. För övrigt mina 2 favoritspel


signatur

a"C"RED -

Medlem

Oblivion är en enda stor bugg men Bioshock är ju fina grejer!

nj
Medlem

En sak som bör nämnas med det här paketet är väl att Oblivion som är bundlat är originalutgåvan och inte GotY-versionen (enligt VG247) så expansionen samt DLCn följer inte med.

Medlem

Har redan båda till Xbox 360. Men annars kul av dom att göra sånt här.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av TMO_KOTOR:

Oblivion är en enda stor bugg men Bioshock är ju fina grejer!

Oblivion är värd vart enda krona Tyvärr först efter man moddat den rejält. Dock är jag endå så pass gripen av spelet att jag köpt 2 ex (en till mig och en till min sambo. Visst kunde jag nöjt mig med ett ex och ett crack till hennes..men är det ett spel man gillar så ska det definitivt stödas. Nu vill jag bara se Morrowind med samma spelmotor. Har för mig någon håll på med en mod till Oblivion eller något).


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Jaha... Nu har jag ingen ursäkt längre...

1
Skriv svar