FZ önskar glad midsommar!

Medlem
Skrivet av smuts:

Sveriges mest meningslösa högtid :>

Jul Afton,Påskafton m.m dessa kristna dagar är väl de mest meningslösa högtid's dagar...

Glad Midsommar allihopa!

Medlem

Med sill och nubbe tvingar vi dansken på knä! DANSKJÄVLAR!


signatur
Medlem

Glad midsommar allihopa!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Glad midsommar

Medlem

Nu blir det allt snart mörkt igen!

Jag menar glad midsommar!

KoP
Medlem

Happy hanukkah! Nä nu måste jag sova efter 34 timmar utan sömn.

Inaktiv

Glad midsommar!

Medlem

Trevlig nykter midsommar:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Sitter här och väntar på att sista tvätten blir klar och sen skall jag ta tag i städningen (har också knuffat fram en del saker allt för länge)... och kanske ett par öl blir det till den för att göra saken lite roligare.
Sedan bär det iväg till ingenstans och man kanske slår på lite skön gammal goa för att sedan sitta vid datorn och inte träffa riktiga brudar!

en helkväll!

Glad midsommar på er

Skrivet av shastar:
Skrivet av smuts:

Sveriges mest meningslösa högtid :>

Jul Afton,Påskafton m.m dessa kristna dagar är väl de mest meningslösa högtid's dagar...

Tänk såhär, ju fler högtider desto oftare får man dubbelt betalt på jobbet! Eller ledigt från jobbet. På så sätt är det väl trevligt med högtider

Inaktiv

Detsamma alla i FZ!

Medlem

glad midsommar önskar vi från habo


signatur

"Alla har vi en hjälte i oss, vi måste bara släppa ut den"

Medlem

glad midsommar


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Avstängd

Glad Midsommar! Jag älskar er!

Medlem

Trevlig midsommar allihop!

Medlem

FZ är BÄST och därför önskar vi alla glad sommar

Inaktiv

Glad...what!?

Medlem

Jada, man blir väl tvungen att säga det samma! Men midsommar suger verkligen hårt i mina trakter... Festerna är redan över vid 12slaget. Hur illa är det inte på en skala? Man blir jue lagom besviken på folket i lilla blekinge ;P

Medlem

Glad midsommar! Hoppas ni slapp äta sill!!!

Medlem
Skrivet av HavoX:

Jasså, hela FZ är kristna.

Det är både en hednisk och kristen sed:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Midsommar

Så, svaret blir nog: Nej


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Jag gamade hela dagen : D


signatur

iObject!

Medlem

Midsommarstången är ju en fallosymbol av sällan skådat slag. Vänd upp och ned på den så blir det än mer tydligt. Att man sedan dansar omkring den ter sig ganska barockt. Själv gillar jag midsommar, första riktiga festhelgen på sommaren och betydligt mer meningsfull som högtid än t.ex. pingst eller allahelgona. Nåväl - skål i baljan!


signatur

In war, truth is the first casualty

12
Skriv svar