Problem på Marketplace

Robot
KoP
Medlem
Problem på Marketplace

Verkade ha lösts sig i morse iaf. Försökte tanka Sam & Max hela kvällen igår utan resultat. Men i morse blixtrade det till.

Medlem

Brukar väl bli så med biffiga uppdateringar, sånt rättas till ganska snart.

Medlem

Japp tur att man äger en PS3a muahaha.
Men allvarligt hoppas det fixar sig för er 360 användare.

Medlem

Hade lite problem när jag tankade mythic pack till halo 3,
Legendary map pack o Turtles arcade gick då bra o tanka.

Medlem

Har problem när jag försöker testa trials och tanka ner. Vill sig inte för något av de nya som kom till efter nedstängning..


signatur

To be the man you gotta beat the man!

Medlem

försökte köpa Magic: the Gathering och rokcket-spelet i morse men det gick ej, förhoppningsvis fungerar det nu

Medlem

Marketplace rörde sig inte ur fläcken igår kväll. Det har visserligen gått segt att bläddra på marketplace sen dom bytte interface men igår stod det stilla.

Hoppeligen har det löst sig nu.

Edit: Yep, det funkar bättre nu.


signatur
Medlem

Samma gamla visa, för många som försöker att logga in så kraschar systemet...

Medlem

Första jag tänkte när jag läste rubriken var "okej, nu kommer väl ännu ett alltid lika roligt inlägg från Sito"...

Skrivet av Kotou:

Japp tur att man äger en PS3a muahaha.
Men allvarligt hoppas det fixar sig för er 360 användare.

Mm, Sony lyckades ju bra med uppdateringen som tog bort allt från hårddisken Men det fixade de ju som tur var väldigt snabbt


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

I samband med underhållet så gjorde dom även om på xbox.com där man kan se vilka vänner som spelar osv.


signatur

/ Lixom

Inaktiv
Skrivet av depthless:

Samma gamla visa, för många som försöker att logga in så kraschar systemet...

Det är då definitivt inte att för många försöker logga in på LIVE...
Det är som sagt mainteance, kolla på Forza 2 AH ! Där kan man inte göra ett PISS!
Som sagt mainteance, men jag skulle hellre ha mainteance så att dem kan ändra hela skiten.:up:

Medlem

Japp har inte kunnat ladda ner något

1
Skriv svar