America's Army 3 släppt

Robot
Inaktiv
America's Army 3 släppt

det kraschar när jag ska logga in...

Medlem

Lär inte spelas idag, servers kommer vara fullsmockade.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Jag har en konstig bugg,När jag klickar på installera spel i själva steam klienten så händer ingenting,tur att det finns andra sätt att ladda ner det för detta måste testas.

Medlem

mjo.. gratis då är halva steam å tankar blää inget game ikväll.

Medlem

Går alldeles för segt. Det står ju helt stilla. :\


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Använder inte steam torrent-teknik? Borde gå asfort att tanka när det är skitmånga som tankar isf.

Medlem

Jösses, kan tänka mig att Oden lär campa som aldrig förr..

;_;

Medlem

måste testa...ooh server to busy XD

Inaktiv

Rekommenderar AA3DeployClient....tankar i 17.6MBit/s.

Medlem
Skrivet av Segas:

Rekommenderar AA3DeployClient....tankar i 17.6MBit/s.

hittar bara AA2deployclient från deras hemsida? :S

skicka gärna länk tack, Steam är för segt

Medlem

Blir till att prova imorgon. När värsta vågen av folk som laddar ner det är över.

Medlem
Medlem

Har haft det preloadat i någon vecka. Blir att testa imorgon. Nu är det säng.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Avstängd

fan vad nice att den kom till Steam! My like it very mutch!

Inaktiv

Tyvärr är spelet närmast ospelbart. Att uppdatera inställningar eller uppdrag tar en evighet eller fungerar inte alls.

Medlem

tog hem den relativt snabbt på steam. Men jag kan inte installera det. Står bara "Förhämtning slutförd; ej släppt" under Mina Spel.
Och nedladdningskärmen säger "En låst kopia av AA3 finns nu på din dator"..

Jahapp,, så det blev släppt, men inte upplåst idag om jag förstår det rätt?

Edit:
Äsch, såklart.. presis efter att jag skrivit här så kom jag på att jag kanske borde provat att starta om steam. Och mycket riktigt, nu installeras AA3

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

tog hem den relativt snabbt på steam. Men jag kan inte installera det. Står bara "Förhämtning slutförd; ej släppt" under Mina Spel.
Och nedladdningskärmen säger "En låst kopia av AA3 finns nu på din dator"..

Jahapp,, så det blev släppt, men inte upplåst idag om jag förstår det rätt?

samma här, så jag antar att det kommer låsas upp senare ikväll eller rättare sagt på morgonen, dem går väl efter amerikansk tid, och det står på hemsidan att dem unlockar spelet the 17onde

Inaktiv

vadå? är det gratis?

Medlem
Skrivet av ERRoR43:

vadå? är det gratis?

Läs vad folk skrivit förfan eller kolla själv?


signatur

The King is Back

Medlem

Ja det är gratis, hela spelet är en enda stor reklammaskin för Amerikanska Armén. Dock är det väldigt bra.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av warh0g:

Ja det är gratis, hela spelet är en enda stor reklammaskin för Amerikanska Armén. Dock är det väldigt bra.

jo så sant, haha kollade genom serie''tidningen'' nyss och fan vilken dramatisering, känns verkligen som dem försöker förgylla armen på något vis
men den intressanta frågan är får dem ens in rekryter med sånt här ko skit?

Inaktiv
Skrivet av FortuN:

Läs vad folk skrivit förfan eller kolla själv?

tuffingen

Medlem

Det är ett rekryteringsverktyg för amerikanska armén så att dom kan locka in fler nördar.

Medlem
Skrivet av Gotti:

Det är ett rekryteringsverktyg för amerikanska armén så att dom kan locka in fler nördar.

Tycker det egentligen borde bli lite avskräckande ändå, för man dör ju ändå som en fluga i spelet (ialla fall i AA1. Har inte provat AA3 ännu, men gissar att man dör lika lätt där)
Tror jag håller mig borta från riktigt krig och nöjer mig med krig på datorn

Inaktiv

Funkar mycket bra här Testade det dock för nån timma sedan för första gången. Väntar dock hellre på en patch som fixar buggarna in-game. Fett buggigt typ!

Medlem

Spelet är ju nästintill ospelbart (i alla fall för mig) spelet laddar inte ens sakerna ibland och man får ta och trycka på ctrl + alt + del för att komma ut från spelet :(, hoppas de fixar spelet snart.

Medlem

fy satan vad kasst det är. tror jag provar om några månader när de löst problem med profiler som inte sparas, serverbrowsing, filter, upplösning+ratios...
samt att det verkar vara någon enorm packetloss när jag spelar. det flyter, men hackar ändå, trots att det är låg ping

Medlem

Klart man redan har det till Steam.
Drog det med över 1mb/s.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Inaktiv

Har förhämtningen klar nu, men står att det inte är släppt? Eh? the fudge?!

Skriv svar