America's Army 3 släppt

Medlem

Uruselt spel! Till och med för att vara gratis! Tyvärr.
Det enda som är bra med spelet är känslan i aimet, resten är under all kritik. :S

Medlem

Jag har spelat i 2 timmar i rad nu, och det har sin charm med teamplayet ibland. Men det är nog det sämst optimerade spelet jag spelat. och bland det buggiaste. Jag har sämre eller samma FPS i detta som är 2003 grafik än vad jag har i crysis med high settings. Tar nog ett tag innan jag spelar detta igen. Väldigt mycket lag trots bra ping och bra dator...

Det är alldelles för buggigt för att spelas och det hänger sig samt låses titt som tätt.

Inaktiv

Får inte heller igång det, går inte att spela vidare efter träningen eller att starta ett multiplayer spel.


signatur

il faut d'abord durer.

Inaktiv

Spelet fryser när man skall spela/träna!! Finns Patch ute nu, men den fungerar inte!! Förhoppningsvis kommer en patch till snart. Som det är nu går det inte att spela.


signatur

Bättre gammal o bra än ung o dålig!

Medlem

Det kom precis en ny patch och jag tänkte att det kanske kunde göra spelet spelarbart, men icke. Den här sortens "propaganda" lär skrämma bort betydligt fler än den lockar till sig.

Medlem

det går knappt att spela det kraschar hela tiden

Inaktiv

Det kommer bara upp konsol för mig där jag ska välja vilken bana och typ av uppdrag men det står att det inte är några spelare på någon server. Vad ska jag göra?

Medlem

de är nånting med att steam inte fungerar som de ska, detta är ju självklart inte den första gången det händer =P.


signatur

I have spoken..

Skriv svar