Anno 1404-demo hos FZ

Robot
JMA
Medlem
Anno 1404-demo hos FZ

Mumma


signatur

Laktostolerant

Medlem
Medlem

Det går segt och torrenten verkar inte fungera?

Redaktör

Ser inte bättre ut än att vi fått tag på fel version (i alla fall av filnamnet att döma). Hemskt ledsen för det, jag slänger upp den svenska versionen så snabbt som möjligt. Återkommer med ny adress så snart det är klart.

Uppdatering: här är rätt demo. Bittorrent-länk kommer inom nån minut, rekommenderar den eftersom vanliga filarkivet är hårt belastat.


signatur
Medlem

soft, jag stängde ner min andra nerladdning nu från gamershell låg på 80% men en timme kvar, hoppas nerladdningen går fort från FZ, som det brukar göra älskar eran lina

Inaktiv

Är detta rätt fil?

anno1404_demo_sweden_2009_06_10_16_32.exe

Sitter med 1GBit LAN i båda riktningar, så torrenten kan jag hjälpa till att dela på.

Medlem

Tackar för demot men torrenten visar i skrivande stund:

"Det gick inte att göra en anslutning eftersom måldatorn aktivt nekade det"

Dock fungerar samtliga torrents från diverse sajter, det är bara hos FZ som jag har problem.

Använder Utorrent 1.8.2, vad kan problemet vara?

Tack på förhand.

Inaktiv

Som Tompa skrev; bit-torrentlänken kommer upp snart..antar att den inte är fungerande just nu. Ha tålamod.

Redaktör

Improved: tack, vi kikar på problemet med torrenten.

Segas: nej, vi kör den zippade varianten (anno1404_demo_sweden_2009_06_10_16_32.zip).


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Improved: tack, vi kikar på problemet med torrenten.

Segas: nej, vi kör den zippade varianten (anno1404_demo_sweden_2009_06_10_16_32.zip).

Tackar Tompa, jag provade att ta hem en WoW patch som ligger på 1gb+, får samma problem med den. Provade med Dawn of War 2-soundtracket och samma sak händer...

Tack att ni kikar på det.

Medlem

Fick ner filen från filarkivet, börjar seeda till de jag hittar via Peer Exchange och DHT.

Inaktiv

Ett helt underbart spel. Vad kan bli fel när man blandar Blue Byte och Ubisoft? Sjukt vackert också...hoppas nu bara alla buggar och felstavningar från 1707 är borta. Ett garanterat köp!

Redaktör

För info: trackern är nu igång igen - tanka på.

Karnov, tackar.


signatur
Medlem

Har bokat Ce edition! detta ska bli nice!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag vill ha coop shared base! VARFÖR ÄR DET BARA ETT ENDA SPEL (Starcraft) SOM HAR DET LÄGET?!

Medlem

Vet absolut ingenting om spelet. Men det verkar ballt. Fortsätter seeda ett tag, så tanka på ni!

Medlem

Oh, frågor man t.om vet svaren till.. Grymma spel..

Medlem

2 MB/s, bra torrent

Inaktiv

Snajs, laddat ner via torrent och ska installera nu. Tack FZ.

Medlem

funkar inte torrenten eller vad har hänt?

Medlem

Hmm konstigt, mitt startar inte :S

Själva "ramen" till spelet/spelfönstret ploppar bara upp och sen försvinner det igen. Men inget startar...hmmmm får kolla upp detta

Har säkert något med grafikkortet att göra...

mitt GF 7800 GTX som inte har någon kontakt att ansluta extra strömmen till börjar bli gammal nu.

Inaktiv

Demot var helt underbart. Påminner mig lite om Age Of Empires då man fick hugga ner skog för att kunna göra hus, hämta guld osv.

Måste faktiskt erkänna att de lyckats återskapa den ursprungliga känslan som fanns i Anno 1602, något som de misslyckades med i 1503 och 1701.


signatur

Jag hatar dig - Love Lagerkvist

Medlem

Fasen FZ! Är det inte dags för lite mer FZ TV?

Förlåt för att jag blev lite off topic.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Vilket underbart spel! Åtminstone det man får see i demot. Ser mycket bra ut, och ett otroligt välgjort interface. Kan nog bli ett köp av detta..

Medlem

Fin torrent, kom upp i 9.1 MB/s som mest

Medlem

Back to the past med andra ord... Snyggt omslag...

Medlem

Det var kul Önskar det hade varat längre bara


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Snyggt, roligt och visst får man lite nostalgiska känslor som för tankarna till Settlers 2.

1
Skriv svar