Jag är härmed en MS fanboy..

Inaktiv
Jag är härmed en MS fanboy..

Ämnesraden kan klassas som sarkasm.

Jag skall köpa ett 360 inom en snar framtid och jag har kollat upp lite spel. Gears Of War är ett måste spel, så det åker ner i kundkorgen. Har även tittat in Lost Planet och det verkar smått intressant. Jag skulle behöva lite tips på bra spel, då jag inte vet så många. Jag kan alltid svälja de flesta spel-genrerna, så var inte rädda att skriva.

Nu menar jag alltså de spelen som finns just nu, inte de feta titlarna som kommer i höst eller i sommar.

Tack!

Medlem

Rainbow Six Vegas är grymt bra (mycket bättre än GoW tycker jag)

Test drive unlimited är riktigt skoj också


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

Okej, jag har sett det spelet och det verkar vara ganska bra faktist.

Medlem

Dead rising, ghost recon advance fighter 2, Saints Row, Crackdown.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

har ingen 360 längre men GoW och Vegas är solklara köp!
GoW behöver ingen introduktion.
Vegas var helt enkelt störtskönt, både SP och MP.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Guitar Hero 2! :heart:


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Lost planet, RB6 Vegas, Testdrive unlimted, Crackdown är alla givna köp i min mening (GoW är inte givet utan det är spöstraff på alla som har en 360 utan GoW).

Dead rising har jag inte lyckats komma över än men det skall oxå vara riktigt underhållande.

Andra favoriter är Rockstar Tabletennis och Saints Row.

Inaktiv

Tack. Jag åker in imorgon och köper ett 360 Premium + GoW och förmodligen R6 Vegas.

Medlem

ghost recon advance fighter 2 är riktigt bra!

Medlem
Skrivet av Ezzlo:

Tack. Jag åker in imorgon och köper ett 360 Premium + GoW och förmodligen R6 Vegas.

Hur mycket kostar GoW på det stället du ska köpa spelet? Kostar 299:- på Elgiganten iaf, satt du vet.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Ezzlo:

Tack. Jag åker in imorgon och köper ett 360 Premium + GoW och förmodligen R6 Vegas.

Hur mycket kostar GoW på det stället du ska köpa spelet? Kostar 299:- på Elgiganten iaf, satt du vet.

299kr? I vilken stad? Avslutade ganska precis min fem veckors praktiktid på Elgiganten och här i Borås tar de 399kr för det. Fick ett presentkort på 500kr som avskedspresent, funderar på att köpa GoW. Inte helt säker dock, väldigt sugen på Enemy Territory: Quake Wars (PC då) som ska komma nu snart. Har svårt att bestämma mig för vilket jag ska ta


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Varför inte båda

btw så köpte jag också mitt GoW på elgiganten releasedagen för 399kr


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Ezzlo:

Tack. Jag åker in imorgon och köper ett 360 Premium + GoW och förmodligen R6 Vegas.

Hur mycket kostar GoW på det stället du ska köpa spelet? Kostar 299:- på Elgiganten iaf, satt du vet.

299kr? I vilken stad? Avslutade ganska precis min fem veckors praktiktid på Elgiganten och här i Borås tar de 399kr för det. Fick ett presentkort på 500kr som avskedspresent, funderar på att köpa GoW. Inte helt säker dock, väldigt sugen på Enemy Territory: Quake Wars (PC då) som ska komma nu snart. Har svårt att bestämma mig för vilket jag ska ta

Oj, det kanske var 399:-.. my bad!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Molotov:

Varför inte båda

btw så köpte jag också mitt GoW på elgiganten releasedagen för 399kr

Båda två kommer nog hamna i spelsamlingen förr eller senare, men jag har så mycket annat att lägga pengar på just nu så ska jag ha något spel snart blir det för pengarna på presentkortet.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

1
Skriv svar