Anno 1404 - glöm inte att tävla!

Robot
Medlem
Anno 1404 - glöm inte att tävla!

Shh! Påminn inte folk, vill ju ha så bra odds som möjligt att vinna spelet. Ser ju riktigt skoj ut, bra demo med.

Medlem

Vill ni köpa spelet så gör det från play.com
Kostar 40 kr mindre än från Webhallen eller cdon.com och det är fri frakt.

På Steam kostar det €49,99 = 551kr mot Webhallens 399 och play.com €34,49=358

Fattar inte vad de har för idiotisk prissättning på steam...

Medlem

Sjukt konstig är prissättningen på Steam, jag väntade tills dagen då euron stod som höst när jag köpte L4D, då kostade det mig nästan 1500kr, helt sjukt.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Vill verkligen ha detta, så hoppas man vinner så man slipper köpa


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

första spelet på länge jag skulle vilja vinna - så nu deltar jag! Demot var inte helt fel det heller

Medlem

Jag tycker FZ borde kontakta UBISoft och fråga hur de tänker med en sådan prissättning. Rimligtvis borde det bli billigare att inte trycka DVD-skivorna och att frakta dem till olika länder så då Borde Steam versionen kosta ca 300 kr istället.

Inaktiv
Skrivet av MaXMC:

Jag tycker FZ borde kontakta UBISoft och fråga hur de tänker med en sådan prissättning. Rimligtvis borde det bli billigare att inte trycka DVD-skivorna och att frakta dem till olika länder så då Borde Steam versionen kosta ca 300 kr istället.

Det borde vara så, ja. Men det är inte heller utvecklarna som sätter priserna, det är Valve som äger Steam som gör det så klaga på dem isåfall.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Sjukt konstig är prissättningen på Steam, jag väntade tills dagen då euron stod som höst när jag köpte L4D, då kostade det mig nästan 1500kr, helt sjukt.

L4D, 1500 kr? Var euron värd 30 kr då eller?

1
Skriv svar