Vinn Anno 1404!

Robot
Medlem
Vinn Anno 1404!

*håller tummarna*

Medlem
Medlem

Första tävlingen på länge som jag verkligen vill vinna.

*håller tummarna*

Medlem

*holding thumbs*


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

es ist mein!!!


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Medlem

eeeh andra frågan är ju överdrivet svårt! jag får leka detektiv lite till innan jag skickar in svaren, good luck everyone!

Medlem

Verkar vara riktigt roligt och det handlar om en tidsperiod jag älskar!

Medlem
Skrivet av Jokkocze:

Första tävlingen på länge som jag verkligen vill vinna.

*håller tummarna*

Helt klart, har iofs redan förbeställt en Collectors Edition men jag vet att lillebror vill ha detta mer än något annat å andra sidan

Skrivet av ghoül:

eeeh andra frågan är ju överdrivet svårt! jag får leka detektiv lite till innan jag skickar in svaren, good luck everyone!

Ja det tar ungefär fem minuter att hitta svaret vilket känns rimligt för den här typen av tävling

/ LordDaimos

Medlem

Får man fråga hur många det är som brukar vara med i sådana här tävlingar? På ett ungefär, är det 100, 1000, 10000?

Blev faktiskt lite sugen på detta nu, har inte hört ett dugg om det och inte heller spelat något av de tidigare Anno-spelen, men det verkar vara lite som The Settlers, som är ett av mina favoritspel någonsin


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Hoppas man vinner denna gången.

Redaktör
Skrivet av Aftonstjaerna:

Får man fråga hur många det är som brukar vara med i sådana här tävlingar? På ett ungefär, är det 100, 1000, 10000?

Vi redovisar tyvärr inte hur många som deltar i tävlingarna.


signatur
Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Ja det tar ungefär fem minuter att hitta svaret vilket känns rimligt för den här typen av tävling

/ LordDaimos

jo jag hittade faktist svaret direkt efter jag postade inlägget lol, men jag satt och klurade som fan innan hehe, ögonen fungerar inte riktigt som dem ska idag

Medlem

Man kan ju hoppas, tänkte presis förboka det på webhallen. Får nog vänta lite o hoppas. Jag o polaren (vi är ju 30 år) sitter o lirar 1701 för fulla muggar på nätet mot varandra. Skit kul. Tar dock en stund. Glad att man kan spara MP spelen.

Ha en bra midsommar föresten.

Medlem

Ett ex till mig tack så slipper jag skicka olaga hot till er hahhahah

Hoppas hoppas annars blir de väl o köpa de!

Good luck alla

Medlem

Lycka till allihop, men den här vill jag fan ha! Enda negativa är väl kanske att jag kan komma behöva skjuta upp på beställningen för att invänt resultat från denna tävling.

Glädjer mig på något bittert vis att det ändå är sådan pass respons ändå för detta spel. En av de bästa spelserierna!


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Ser grymt ut, perfekt tidfördriv


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

*Håller tummarna*

Underbar Serie och lik settlers.

Medlem

Släpptes en demo på det här spelet i dag för de som är intreserade! Håller på att tanka hem det och hoppas att det är något att ha nu då


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem
Skrivet av Aftonstjaerna:

Släpptes en demo på det här spelet i dag för de som är intreserade! Håller på att tanka hem det och hoppas att det är något att ha nu då

tack för informationen!

men har du någon sida du kan rekommendera som jag kan få ner demot ifrån, jag försöker just nu att dra ner den från gamershell men det tar verkligen överdrivet lång tid är på 14 % suttit här en halvtimme och 1 40 min kvar

Medlem
Skrivet av Aftonstjaerna:

Släpptes en demo på det här spelet i dag för de som är intreserade! Håller på att tanka hem det och hoppas att det är något att ha nu då

Tack för infon, ska genast testas. ser fram emot det här spelet.:up:

Medlem

Skynda nu FZ! Alla andra sidor är så förbaskat sega att ladda ner ifrån. 20/kbs på gamershell... buh.

Medlem

90%

Snart så...

Medlem

Det var riktigt roligt!

Har hunnit spela de två kampanjbanorna.

Medlem

i want it now!

blev ordenligt sugen efter jag testade demot, hoppas hoppas!

Inaktiv

Hoppas nu då !

Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Helt klart, har iofs redan förbeställt en Collectors Edition men jag vet att lillebror vill ha detta mer än något annat å andra sidan

Det hade jag också gjort om jag haft råd med det.

Inaktiv

Testade demot och det verkar riktigt kul. Hoppas jag vinner nu.

1
Skriv svar