Betatest-datum för Aion: Tower of Eternity

Robot
Betatest-datum för Aion: Tower of Eternity
Medlem
Betatest-datum för Aion: Tower of Eternity

Fick min beta-nyckel från webhallen idag så jag ska riktigt njuta av att spela aion.

Medlem

hur fixar man key?

Medlem

Spelet heter dock inte länge Aion: Tower of Eternity, dom har skrotat (Tower of Eternity) så det heter bara Aion nu för tiden

Medlem
Skrivet av Slainground:

Spelet heter dock inte länge Aion: Tower of Eternity, dom har skrotat (Tower of Eternity) så det heter bara Aion nu för tiden

Undertiteln (Tower of Eternity) står dock kvar på de officiella hemsidorna.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

när får vi höra om closed-beta-key tävlingen?

Medlem

riktigt mysigt spel :3 körde på första Closed beta eller ja ialf det som gick för en vecka sen eller så :3 massa mys

Medlem
Skrivet av FunnX:

hur fixar man key?

jag fick min nyckel för att jag förbeställt spelet.

Medlem

Grymt, skulle vara kul om man fick en key. Men tror verkligen på NCsoft, dom har alltid gett ut bra spel


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Bara att logga in med samma acc som förra betan eller?

Man blev imponerad av hur kul det faktiskt var

Medlem

På mailet som man fick när man vann en nyckel här på FZ så står det iaf " Participating in this initial event means you will automatically be invited to all following Beta Events "

Så vi får väl vara med på alla tester


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Mer eller mindre var man än förbokar spelet så får man tillgång till betan via pre-order erbjudandet.

Dock har cdon on demand valt att lägga "förbokningserbjudandet" och därmed tillgång till betan som en enskilld produkt. Dvs man binder sig inte till att köpa spelet på just cdon. Dock får man de 50kr man lägger på erbjudandet i rabatt ifall man väljer att köpa den via on demand.

Alltså man behöver inte köpa hela spelet innan man bestämt sig om man vill spela spelet efter betan vilket är rätt sweet.

Deras aionsida

Medlem

Kan ingen vara negativ! så man inte får förstora förhoppningar, känns som de flesta mmorgps inte lever upp till hypen. Nog för man spelade L2 och gillade det så detta kan ju inte vara värre. ^_^


signatur

"No pit would be complete without the Freeman climbing out of it."

Medlem

Tycker spelet var väldigt likt WoW. Snyggare grafik iofs, men väldigt likt. Jag ledsnade på wow ganska snabbt, så jag tror att jag kommer ledsna på det här också.

Medlem

Ett bra spel... men jag antar att många(inklusive jag själv) har redan testat spelet så pass länge att man har tappat intresset.. visst spelar man det hellre på en europeisk version istället för en lite krångligare asien version....

Frågan är om alla "orkar" börja om igen?


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

Jag körde betan för ett tag sen och det var inte riktigt i min smak. Jag får rysningar när jag hör japanska stöningar när man gör spells. Men har kompisar som tyckte det var skitkul (Y)

Medlem
Skrivet av LeeWander:

Jag körde betan för ett tag sen och det var inte riktigt i min smak. Jag får rysningar när jag hör japanska stöningar när man gör spells. Men har kompisar som tyckte det var skitkul (Y)

Går att stänga av i senare versioner.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Har fixat key osv via cdon, men jag har problem med att dra ned klienten på det sättet som jag instrueras att göra via emailet man fick. Står någonting om att download information inte är tillgänglig just nu. Nån som har någon alternativ source för klienten, eller vet när man kan börja ladda ned den?

Medlem

Ser ut som Guild Wars med lite bättre grafik... Trist...

Medlem

Måste man förhandsboka för att få tag på en nyckel?

Inaktiv
Skrivet av Nertip:
Skrivet av FunnX:

hur fixar man key?

jag fick min nyckel för att jag förbeställt spelet.

Själv bokade jag spelet ifrån Webhallen också men fick ingen nyckel. Kanske är slumpen eller så var jag för sent ute

Edit: Fick nyckeln idag

Medlem
Skrivet av Joppiz:

Måste man förhandsboka för att få tag på en nyckel?

Skrivet av Stttolpskott:

Mer eller mindre var man än förbokar spelet så får man tillgång till betan via pre-order erbjudandet.

Dock har cdon on demand valt att lägga "förbokningserbjudandet" och därmed tillgång till betan som en enskilld produkt. Dvs man binder sig inte till att köpa spelet på just cdon. Dock får man de 50kr man lägger på erbjudandet i rabatt ifall man väljer att köpa den via on demand.

Alltså man behöver inte köpa hela spelet innan man bestämt sig om man vill spela spelet efter betan vilket är rätt sweet.

Deras aionsida

Medlem

På eu.aiononline.com så står det att man kan bli lvl 1-20(inte 10 som det står i artikeln) på första eventet och 1-25 på andra eventet.


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem
Skrivet av kangas1000:

Ett bra spel... men jag antar att många(inklusive jag själv) har redan testat spelet så pass länge att man har tappat intresset.. visst spelar man det hellre på en europeisk version istället för en lite krångligare asien version....

Frågan är om alla "orkar" börja om igen?

Det kommer nog inte bli några som helst problem nu när man vet var quester är och så kommer det gå fort att lvla upp.

1
Skriv svar