MS: Ingen ny hårdvara krävs för Natal

Robot
MS: Ingen ny hårdvara krävs för Natal
Medlem
MS: Ingen ny hårdvara krävs för Natal

Den här taktiken kan löna sig i längden.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

nu ska vi vänta på ps3fanboys att börja flama natal som alltid...

Medlem
Citat:

När Microsofts Shane Kim snackar med Gamasutra påpekar han dock, ännu en gång, att det inte kommer någon ny Xbox-konsol nästa år och att Natal fungerar alldeles utmärkt med redan existerande hårdvara.

Att det inte kommer en ny Xbox nästa år vad det väl ingen som trodde, men inte heller att Natal kommer under nästa år....

Att Natal ska "fungera alldeles utmärkt" med nuvarande hårdvara verkar det vara många som inte tycker då uppdateringshastigheten verkar vara ett stort problem.

Medlem

Alltså NY hårdvara kommer behövas, deras Natal, Allt handlade om att en ny sorts Xbox 360 som var kraftigare skulle behövts, DET är vad de har sagt att det INTE behövs.

Headlinen är totalt MISS visande.

Medlem

Meningen med Natal är att man INTE ska behöva en ny konsol... Jag kommer köpa Natal det verkar kul och bra sätta att röra sig medans man har kul. Nintendo Wii Kontrollen är menad att man ska stå upp. Men man sitter ju nästa hela tiden. Vi människor gör det lättaste möjliga....

Om jag skulle kalla det revolutionerade så skull alla PS-Fanboys komma efter med en eye-toy och försöka döda mej! Men jag tycker att det är något nytt. Den har röst och ansiktes minne... Plus den tar in olika punkter på kroppen... om inte de rör sig så funkar det inte...som på fotboll...

Medlem
Skrivet av MugiMugi:

Alltså NY hårdvara kommer behövas, deras Natal, Allt handlade om att en ny sorts Xbox 360 som var kraftigare skulle behövts, DET är vad de har sagt att det INTE behövs.

Headlinen är totalt MISS visande.

ungefär som ditt inlägg, vad menar du egentligen???

Medlem

Edit
dubbelpost :/

Medlem

Att behöva köpa en ny Xbox hade varit närmast sjukligt.
Retarderat rykte redan från början.

Medlem

Undra om de släpper Natal som en gratis uppdatering eftersom ingen ny hårdvara behövs.

Medlem

Är det bara jag som inte vill stå upp och vifta/sparka som en idiot när jag spelar?

Jag vill ha en skön stund i soffan där man kan ta det lugnt och njuta av spelen. Vill jag motionera så går jag på gym eller tar en löprunda...

Medlem
Skrivet av Jozo:

Är det bara jag som inte vill stå upp och vifta/sparka som en idiot när jag spelar?

Jag vill ha en skön stund i soffan där man kan ta det lugnt och njuta av spelen. Vill jag motionera så går jag på gym eller tar en löprunda...

Varför kan inte du som alla andra bestämma själv vilka spel du ska och inte ska spela?

Har du någon som tvingar dig att spela ALLA spel, det måste vara skitjobbigt...

Medlem

Nån som vet vad Natal kommer att kosta?

Medlem

Längtar tills den släpps, givet köp. Av alla filmer från mässan när folk testar den så ser den ut att hänga med i rörelserna alldeles utmärkt.

Medlem

Kan man spela Gears of War med den så kanske det blir ett köp, annars inte. Jag menar, hur kul skulle det inte vara att duellera med motorsågar halv-irl.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Det är ju självklart att ingen ny konsol ska krävas för detta tillägg

Vafan, det är ju inte direkt så att Sony går ut och säger att man ej kommer behöva köpa en ny konsol om man vill spela Buzz,Eyetoy eller Singstar. Det är trots allt underförstått att man ska kunna göra det på sin konso.

Medlem

Jag tror att MS lackade till ordentligt när de såg att förra generationens hårdvara lackad i vitt tilsammans med primitiv rörelsekänslighet blev så oerhört populärt. Nu ska de krossa

Medlem
Skrivet av Sshaddoww:

Jag tror att MS lackade till ordentligt när de såg att förra generationens hårdvara lackad i vitt tilsammans med primitiv rörelsekänslighet blev så oerhört populärt. Nu ska de krossa

Ja det brukar ju faktiskt vara MS sätt att jobba, att kopiera andra företags koncept och idéer (sjysst eller inte). Att dom sen alltid ligger efter och aldrig gör några egna inovationer verkar ju inte deras kunder bry sig om iaf.

Jag hoppas att Natal kan vara den "revolution" som dom påstår, men som det verkar är det ju några år kvar tills vi får veta det.

Medlem

jag ser mer möjligheter med wiimote än natal än så länge.
sen angående titeln, natal är väl hårdvara? så jo det behövs.

1
Skriv svar