Enorm Warhammer Online-patch idag

Robot
Medlem
Enorm Warhammer Online-patch idag

HMm, jag blev faktiskt lite sugen på att återaktivera accountet igen, nu när man är ren från WoW så är det ju lika bra att skita ner sig igen!


signatur
Medlem

Ja nu blir man faktiskt sugen att börja igen..

Medlem

Låter saftigt (Y)


signatur

0lo0l

Medlem

Det är ingen mening att börja spela det här då de inte har fixat spelets endgame det laggar sönder och det vara bara någon månad sen jag spelade.

BTW så kör jag Age of Conan på high settings laggfritt.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Fast i conan så står man ju inte runt 100 pers och ska ta keeps o kanske lika många försvarare i keepet...

Inaktiv

Mitt acount slutade igår, VARFÖR??

Medlem
Medlem

Mums! Detta kommer bli kul så fort min nya gubbe är lvlad till r25..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Det är ingen mening att börja spela det här då de inte har fixat spelets endgame det laggar sönder och det vara bara någon månad sen jag spelade.

QFT

Det finns bara ett sätt att förstå varför Mythic utvecklar nya områden i stället för att fixa hela endgame problematiken med massiv lagg som gör fortress och city attacks mer eller mindre ospelbara, och det är att de helt enkelt inte kan fixa det.

Denna patchen är ren kosmetika och ett sätt att distrahera spelarna från de verkliga problemen.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Nu blev man bra sugen att börja spela igen.

Medlem

Säga vad man vill om serverstabiliteten (detta ligger mer hos GOA än hos Mythic, det kan jag med 100% säkerhet säga nu när jag spelat både på US servrar och EU servrar) men Mythic har lovat x antal fria expansioner per år, och detta är iallafall något de håller.

x = 1 har jag för mig.

NIB
Medlem

Börja inte spela WAR, det håller på att ta över mitt liv iallafall. Farliga grejer. Stundtals sinnessjukt kul!

Laggen under massiva spelarkoncentrationer är rätt rejäl stundtals, Mythic borde dumpa sura franska GOA och signa svenska Telia som skeppar servrar till WoW.
Men det är inte så laggigt för mig att jag övervägt att sluta, inte i närheten.

Ska bli riktigt kul med Tomb Kings, håller på med en Tome Unlock som ska ge mig lite fördelar i Land of the Dead...

Medlem

Har ingen lust alls att börja spela WAR igen, även fast public quests och RvR delarna på kartorna var sjukt roliga. Det är Age of Conan som gäller för mig.

Medlem

Jag reggade åter förra veckan enjoying it

Medlem

Hm, spelade beta och hade riktigt roligt. Ska nog beställa spelet på en gång.

Medlem

Kul att så många kommer igen med WAR, way to go!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Pallade att spela 1 månad av detta skräp, never again.

Aion FTW!


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Det är ingen mening att börja spela det här då de inte har fixat spelets endgame det laggar sönder och det vara bara någon månad sen jag spelade.

BTW så kör jag Age of Conan på high settings laggfritt.

Vad har lagg med grafikinställningar att göra?

Medlem

Kul att se många som börjat på nytt. Jag körde igång igen för 2 veckor sedan. Det är dock lite sorgligt att se hur många servrar som stängts sedan starten för ett år sedan.

Hur som helst så har jag skitkul och spelet har absolut potential att ödelägga mitt sociala liv.

Medlem
Skrivet av NympH:

Pallade att spela 1 månad av detta skräp, never again.

Aion FTW!

Mycket bra att du kommer med konstruktiv och utvecklad kritik. Aion, tja..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Det är ingen mening att börja spela det här då de inte har fixat spelets endgame det laggar sönder och det vara bara någon månad sen jag spelade.

BTW så kör jag Age of Conan på high settings laggfritt.

BTW så är det ingen som bryr sig om du kan köra AoC på high, speciellt inte när det har noll att göra med lagg.

1
Skriv svar