Diablo 3 plåtat

Robot
Medlem
Diablo 3 plåtat

åååå jag vill tokklicka på vänstermusknapp medans jag är omringad av diverse fiender så hårt när jag ser Diablo Screenisar

Note2
Trist att Blizzard verkar ha gett med sig, skickar ett "Om ni gnäller hårdare så kommer spelföretagen lyssna på er"-genom skaran av geeks som hatar förändring

Medlem
Skrivet av hansen:

åååå jag vill tokklicka på vänstermusknapp medans jag är omringad av diverse fiender så hårt när jag ser Diablo Screenisar

Note2
Trist att Blizzard verkar ha gett med sig, skickar ett "Om ni gnäller hårdare så kommer spelföretagen lyssna på er"-genom skaran av geeks som hatar förändring

Med andra ord: "Trist att blizzard lyssnar på sina mest trogna fans?"

Medlem

Ser mycket bra ut. Längtar tills det kommer till Mac!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av hansen:

åååå jag vill tokklicka på vänstermusknapp medans jag är omringad av diverse fiender så hårt när jag ser Diablo Screenisar

Note2
Trist att Blizzard verkar ha gett med sig, skickar ett "Om ni gnäller hårdare så kommer spelföretagen lyssna på er"-genom skaran av geeks som hatar förändring

Med andra ord: "Trist att blizzard lyssnar på sina mest trogna fans?"

Den hårda skaran på 200 pers som skriker högst?

Såsom jag ser det;
Fanbase1. Spelet är för ljust!!!1!
Fanbase2. Spelet är för mörkt och för lika 2:an!!!11!

Medlem

Tror nog inte att blizzard har ändrat så mycket utan det är så att när det är ljust så är det ljust och när man är i en grotta så blir det mörkt och lite mer gotiskt. Logiskt va?

Tänk på d1 då man inte märkte om det var dag eller natt.

Medlem
Skrivet av Muppen:

Tror nog inte att blizzard har ändrat så mycket utan det är så att när det är ljust så är det ljust och när man är i en grotta så blir det mörkt och lite mer gotiskt. Logiskt va?

Tänk på d1 då man inte märkte om det var dag eller natt.

Ja, det vore logiskt och bra.

Medlem

mmmmm, stämningsfullt

Medlem

Ljust, mörkt, I don't give a fuck, släpp skiten så man slipper sitta och stöna över varje bild som kommer!


signatur
Medlem
Medlem

Ser en aning FÖR mörkt ut för mig, snarare jobbigt att se vad man gör, går o.s.v.

Medlem

Ser bättre ut.

Medlem

Det verkar ju vara i samma stil som tidigare screens?

edit: Klart att miljöerna varierar precis som i Diablo 1 och 2.

Medlem
Skrivet av Slashneed:

Ljust, mörkt, I don't give a fuck, släpp skiten så man slipper sitta och stöna över varje bild som kommer!

Precis! Det är så jobbigt att de bästa Pc-utvecklarna (Blizzard & Valve) tar sådan tid mellan sina titlar, men när det väl är släppt så inser man att det var värt all väntan...

Det här ser mycket lovande ut!

Medlem

Nån som kan klaga på den grafiska stilen nu?

Medlem

Blir givet köp när det kommer, men skulle faktiskt vilja haft det till xbox360 istället

Medlem
Skrivet av Fz.se:

Inte en regnbåge så långt ögat kan se, eller?

Tyvärr, finns faktiskt en regnbåge på den här bilden, längst up.

http://www.fz.se/bilder/?id=96108#pagetop

Medlem

Hoppas verkligen inte de har ändrat på något tack vare en skara på bortskämda pissmyror.

Ser jävligt bra ut dock.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Precis! Det är så jobbigt att de bästa Pc-utvecklarna (Blizzard & Valve) tar sådan tid mellan sina titlar, men när det väl är släppt så inser man att det var värt all väntan...

Det här ser mycket lovande ut!

Jo precis, jag menar Left 4 Dead 2 har vi ju väntat i åratal på...

Medlem
Skrivet av Phyrex:
Skrivet av Fz.se:

Inte en regnbåge så långt ögat kan se, eller?

Tyvärr, finns faktiskt en regnbåge på den här bilden, längst up.

http://www.fz.se/bilder/?id=96108#pagetop

Hahaha! Hököga!

Btw. Fasen vad man längtar till att börja slakta!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Ser bättre ut, lovande


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Sviskon:
Skrivet av Jozo:

Precis! Det är så jobbigt att de bästa Pc-utvecklarna (Blizzard & Valve) tar sådan tid mellan sina titlar, men när det väl är släppt så inser man att det var värt all väntan...

Det här ser mycket lovande ut!

Jo precis, jag menar Left 4 Dead 2 har vi ju väntat i åratal på...

Jag tror nog att du innerst inne förstår vad jag menar...

Medlem

Visste inte att folk hade gnällt över ljuset. Tyckte det var ganska schysst med Diablo 2's öken ljus.

Medlem

Ser ljuvligt ut.

Längtar som en tok.

Medlem

Ser fram emot D3... spelade D2 väldigt mycket och jag misstänker att uppföljaren kommer att vara lika lockande även om man inte riktigt är samma person som man var då man spelade föregångaren. Ljust / mörkt är mindre viktigt, bara det passar med sambandet. Ljus plats: Ljus grafik, etc. Tror dock att om vi ska gå efter den info som släppts så har vi bara väntat 3/5 av den totala tiden.

Medlem
Medlem

Undrar hur många acter/världar det kommer vara i 3an. Hoppas dom gör det längre än 2an dvs större och fler acter.

Medlem

Det är för mörkt!!

FFS Blizzard vi vill ha mer regnbågsfärger..

Gay Power!!

Medlem

Det är fortfarande för ljust.

Om de bara slängde in Realtime shadows så skulle probelemet lösa sig för alla.

De som vill ha ljust stänger av skuggorna och de som vill spela Diablo har på dem.

Medlem

De se säger att det är "för ljust" är fan ute och cyklar, ska det vara helt kolsvart eller? vad fan snackar ni om...

123
Skriv svar