Xbox 360 Achievements

Inaktiv
Xbox 360 Achievements

Tänkte bara tipsa alla er som gillar att jaga Achievements om en sida som ger all information man behöver.

Där finns forum, guider, you name it och det uppdateras hela tiden.

http://www.achieve360points.com/list/

(länk till listan med alla spel)8)


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv

Vad fint...synd bara att nästan alla achievements är jättesvåra, iallafall för mig;D

Medlem

Tack!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Youtube-proffs

Underbart. Känns bara dock, att man måste spendera så mycket tid, finns ju dom som har över 100000 points. Dom kan inte ha ett jobb, men soft o spela spel hela dagarna


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Nae vissa achievements är helt sinnesjuka... Förstår mig inte på folk som kan sitta i timmar bara för att få de sista poängen.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Typ Infinity mode på Dead Rising 9 Dagar eller vad det är. Måste spela typ 14 timmar i sträck eller nåt...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv
Skrivet av Wardancer:

Typ Infinity mode på Dead Rising 9 Dagar eller vad det är. Måste spela typ 14 timmar i sträck eller nåt...

Haha, har läst om den. Döö typ


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Jag har försökt att få en oerhört svår achievement i GRAW 2 ett bra tag nu. Man ska med upp till 15 andra spelare försöka försvara en punkt i kartan i 60 minuter! Botarna rushar fram mot oss när alla supressar och de faller ner. Men detta ska man göra i 60 minuter! Jag har högst klarat 30 min då allas ammo tog slut


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

WaltX damn, låter som ett riktigt kul coop läge. Sånna är ju klockrena. Bara stå och försvara sig.. Perfekt i zombie spel osv.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

WaltX damn, låter som ett riktigt kul coop läge. Sånna är ju klockrena. Bara stå och försvara sig.. Perfekt i zombie spel osv.

Jo, det är riktigt häftigt! Men i 1 timme likZzom?!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

blir sugen på att köpa GRAW 2 när jag läser om det där


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Samma. Gah, får jobba på påsklovet och se efter det antar jag >_< Coop is teh true sheit


signatur

Videomupp

Medlem

Kan man spela det läget i splitscreen eller är det bara via live? Skulle vara rätt gött att bara sitta där i soffan och meja lite ai bots... hoppas det spelläget kommer till pc versionen med


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Bra fråga, jag kan testa det senare och återkommer med svar.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar